Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Boileau

Dankje!

Haha ja de kleur is weer is wat anders dan mat zwart ;)
Leuk voor de zomer, aankomende winter gaan we het weer helemaal omgooien.
Ik wrap en ontwerp de megane altijd 2x per jaar. Leuke hobby ;)

Ben je ook aanwezig de 6e in kampen?

Dirk Kuipers

Mooie meg hoor! Welkom hier.
Wist je dat je ook een projectpagina kunt aanmaken waarin je de wraps iedere keer laat zien? En de rest van de eventuele aanpassingen van je auto.


Yorick

Welkom!
Mooie auto, ideaal zeg dat zelf wrappen.  _o_

Boileau

Mocht iemand vragen hebben mbt wrappen: gaat uw gang. Alleen wrap ik niet zelf yorik b ;) ik werk voor een bedrijf dat dit doet en ik verkoop het.

Megane_2003

Beste Megane rijders

Ik heb na wat jaartjes weer een Renault te pakken, en wel een Megane 1.6 16v uit 2003
Ik heb ondertussen al wat info van dit forum gehaald waaronder de werking van de radio cd met wisselaar in het dashboard, demonteren van het stuurwiel en het demonteren van de voorbumper.

ik heb de auto nu een maand en heb wat onderhoud gedaan waaronder nieuwe bougie`s en Bobines, ook een nieuw VDO gasklephuis en een nieuw luchtfilter zijn gemonteerd.

verder had ik een lakschade boven op de voorbumper en zo vond ik op een sloop een mooi exemplaar die ik er vorige week heb opgezet, ziet er nu weer strak uit.

Voorlopig nog te doen is een nieuwe koppelingsset dat ik laat doen.
Veerpoot lager RV licht hoorbaar dus dat kan nog wel ff.
Verder piepen de voorremmen enorm maar deze zijn als nieuw, dus toch maar even wer loshalen.
krakend dashboard bij hobbelig wegdek, tegen de voorruit aan volgens mij , iemand een oplossing hiervoor?

Oja natuurlijk horen daar wat picaaa`s bij.







mark


Rogier

Mooie Meg 2, en een mooi bescheide dakspoiler heb je !-!

Megane_2003

Dank jullie,ik ben er zelf ook erg blij mee
ik zit nog wel te denken om andere koplampunits erin te zetten Angeleyes dark lijkt me wel erg gaaf.
verder blijft hij voorlopig zo.

Yorick

Welkom! Mooie kar :)
Als er angeleyes in komen, zou ik de grills ook vervangen voor sportgrills  :9~

Megane_2003

Idd een goed plan yorick
vandaag de voorwielen er maar eens afgehaald om naar die piepende remmen te kijken
blijkt de velg aan de binnenzijde vol met vet te zitten.
nu blijkt dat ik van de stofhoes een stalen klem weg was en al het vet er zo uit kwam en natuurlijk ook op mn schijf
nieuwe klem gehaald bij de Gami en nieuw vet erin en de boel weer schoongemaakt.
hopen dat dit probleem nu voorbij is.

J to the H (Jeroen)

Aiai, veel voorkomend probleem bij deze auto.
Welkom en veel plezier met je auto.

troy1991

hallo mijn naam is Troy Twisk rij in een Megane I 1.6e RT 1996 werk in de auto branche en doe momenteel nog de opleiding tweede autotechniecus woon in Leidschendam  

Karin

Welkom allemaal, veel plezier hier en met jullie auto.

J to the H (Jeroen)

Mooie auto Troy, Ik heb ook zo één gehad. met als enige verschil dat jouw spiegels meegespoten zijn.



Helaas heb ik die naar het hiernamaals gereden...



EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev