Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 51

Gestart door Willem, 22 december 2014, 21:09:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark

Bedankt.  :)

De lak heeft hier en daar een beetje beschadigingen opgelopen, doordat de plastidip er zo lastig af te krijgen was. Waarschijnlijk kan ik het er nog wel weer uit polijsten. Maar de motorkap is net als mijn rechter voorscherm van mijn vorige hatch. En dus hebben die iets kleurverschil.  ;)

Ik ga denk ik ook nog mijn achterspoiler dippen.
Die heeft ook wat beschadigingen. Scheeld weer wat kosten met het spuiten, want ik laat het voorscherm en nog een paar kleine dingen overspuiten.  ;) en dan is alles weer mooi strak. En hoef ik me er niet meer aan te ergeren. :D

Tedo

Ziet er weer goed uit, die motorkap Mark!  !-! Bij die onderste foto is inderdaad kleurverschil tussen je rechter spatbord en de rest van de auto te zien.

mark

dankje, ik moet zien dat ik snel mijn bumpers af krijg.  o-)  Dan word alles in 1x gespoten.  :P

YVE5

Citaat van: Rogier op  3 mei 2015, 17:20:42
vindt zelf zonder de dip de auto mooier. hoe was de staat van de lak toen je de dip eraf haalde?

idem hier. Lijkt wel alsof je gewoon een motorkap in grondverf gekocht hebt en die geplaatst hebt, zonder meer...
structuur van zo'n dip is ook echt lelijk.

maar gelukkig dat smaken verschillen hé :)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Willem


mark

Met deze dip is er zo goed als geen structuur te zien.  !-! Aardig glad, het lijkt nu alsof het in de grondverf staat.
Het voelt ook meer aan als plastic, die vorige was echt ruw en rubber achtig.  !-!

Rob Bosman

#186
Welk merk is deze dip?

Is het ook geschikt voor over kunststof?

EDIT: geen berichten direct boven je quoten. :police:

mark

Ik zal vanavond is ff kijken wat voor merk het is.  ;)

Yorick

Nice Mark.
Is het wel dezelfde kleur? Ik vind het in combinatie met je velgen wel mooi staan.

En YVE5 laat iedereen maar in spanning... We slapen met je mee!  :D

Rob Bosman

Ben wel benieuwd of het ook voor het interieur te gebruiken is Mark wel mooi zo doffe rubber look op de panelen

Willem

Standaard Mégane niet comfortabel Dimi?  8)7 Dat kan bijna niet haha.

Ik vond mijne toen ie nog niet verlaagd was zelfs té comfortabel.  :P

Dimi

Mijn Megane is echt knetterhard. Als je over een dood vogeltje rij zal je gegarandeerd elk botje voelen in die auto  ;)

Maar onder mijn Megane steekt nu ook wel geen originele veren onder, maar vraag me niet welke dat zijn. Ik heb de Megane zo gekocht.

Willem

Dan mag je een keer in mijne meerijden, dan voelt die van jou waarschijnlijk weer comfortabel aan.  :D

Benjamin Renon

Plastidip heb je twee leveranciers van. Een goede en een wat minder goede. Via http://www.plastidip.eu/contact/ is de originele en goede. Ze komen vanuit Belgie en Duitsland de grote potten halen om zelf de kleur te mengen.

Ik heb er vorig jaar een paar busjes gun metal gray gekocht voor het achterspatbord van mijn motor. Deze was plastic en wilde ik niet blauw laten spuiten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rob Bosman


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev