Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 64

Gestart door Stefan, 15 augustus 2014, 14:58:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Willem


Yorick

Yes :)
De montage kan wel even op zich wachten, is niet 123 gedaan. Even iets goeds voor bedenken  Y
Zijwindschermen zitten er wel op. Luchtfilter wordt proberen, kijken hoe de motor er op loopt.

Dante

Het heeft een Renault motor, is geen Mégane, maar heeft wel wat nieuws:
Goedkoop een setje ori 15" Volvo LMV met banden op de kop getikt.
Crappy phone pic alert:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb


Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Willem


Igoranty

#21
Een uurtje geleden nieuwe M3 spiegels gemonteerd! Gisteren gespoten en vandaag op de auto gezet.

Foto's in mijn projecttopic !-!

[EDIT] Op 1 plaats foto's is voldoende hoor ;)
Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

Tedo


mark

Vandaag nieuwe schoenen voor mijn megane besteld.
Dunlop sp sport bluresponse 195/45R16 84v

Deze hebben een betere rolweerstand, vergeleken met de sp sport fastresponse die ik er nu onder heb.
Dus het zal mij benieuwen of het een aangename verrassing word aan de pomp.  !-! :D

Dante

Dank je Willem :)

Heel goed Tedo. De Pictor, een facelift optie-velg !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Ik ben nu bij de dealer voor mijn update, een hele nieuwe sleutelkaart, aangezien de andere met de was is mee gegaan werkt die niet meer optimaal dus nood gedwongen moest ik een nieuwe bestellen.

Tedo


Rogier

Het was inderdaad een dure was, ik betaalde 185,- voor de sleutel incl in leren.
Ook gelijk een nieuw kapje besteld voor over de sleutelgat in de deur. Kosten 7.31,- incl btw

rened

185 euro! pff das inderdaad vervelend geld! Vooral als het alleen voor een reserve sleutel is die je misschien nooit nodig hebt, maar blij bent als ie er is op het moment dat je m wel nodig hebt

Ik heb de mijne voor 25 euro opgeknapt; 10 euro voor een kaart van de sloop, en 15 voor een nieuwe buitenkant. (en natuurlijk de oude chip)

Rogier

Ik moest wel een nieuwe, omdat hij in de was machine is gekomen werkt de keyless go en entree niet meer. Dus de kapotte is mijn reserve 😉

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev