Advertenties


Nieuw middenconsole maken

Gestart door jorritmg, 3 december 2013, 14:25:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yorick

Hoe staat het ervoor Jorrit? Heb je al meer foto's? Ben nog altijd benieuwd naar meerdere/ betere foto's van je auto/ interieur!

jorritmg

Hey,

Ik heb verder nog niet veel gedaan eraan omdat ik op zich wel tevreden ben met het resultaat zo op de speakers/vakken in de deuren na dan want dat was gewoon mooier geweest als die ook gespoten waren maar dat gaat zeker nog gebeuren.

Het volledig aanpassen van het middenconsole gaat dan ook niet gebeuren omdat ik daar simpelweg niet de ervaring voor heb en het dan liever klein/met iets anders uit probeer.

Alleen een middenarmsteun zoek ik nog en dan vind ik het goed  !-! Als ik er nog aan denk zal ik morgen met de eerste carnavalskater wat foto's maken bij daglicht :prut:

mark

Je zou met het stof op de deurpanelen kunnen beginnen, daar kun je  niet zo veel aan verknoeien.  ;)

Heb er gewoon een dikke laag polyesterhars overheen gestreken, na een paar lagen kun je het schuren.  !-!

Dimi

Vraagje: hoe krijg je in godsnaam die deurbakken en de bovenkant van het dashboard los?

RobScénic

Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Willem

Dimi, ik zou als ik jou even bij de demontage topics kijken: Deurpanelen en voor het bovenste deel van het dashboard pak je de speakerkapjes eraf, dan zie je als het goed is aan beide kanten een torx schroefje zitten. Vervolgens kun je em losklikken van de rest van het dashboard.

mark

Idd 2 of 4 torx schroefjes achter de speakerkapjes.
Is 5 minuutjes werk.  !-!

Willem

Ik heb dat deel er al redelijk vaak af gehad  :D En één keer het hele dashboard.

Dimi


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev