Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

atherion

Citaat van: -Erik- op 31 mei 2011, 20:49:29
anders stel je eens voor op dit forum.

Nou ik zal me inderdaad maar even voorstellen!!  niet zo netjes van me 8)7
ik ben Daniël, ik ben 19 jaar oud, Woon in Arnhem en ben sinds ongeveer een jaar de trotse eigenaar van deze deze
Renault megane coupe I phase 2 - 1.4 16v  BJ 2001.
Tot nu toe ben ik zeer tevreden met mijn eerste auto, nu ik de auto ongeveer een jaar heb wil ik graag een aantal dingetjes veranderen om te beginnen met : Angel Eyes!!

foto van overdag!!( zal straks even een betere maken) : traffic.gif
-#Renault Megane Coupe 1.4 16v 2001#-  -#Zwarte Angel Eyes & Xenon 6000K#-

marcel-renault-addict

ik ben marcel geboren in drachten (friesland :cry: ) ben 21 jaar vrijgezel en renault addicted  o-)

euhm... ja woon nog thuis bij pappie en mammie !-! en mijn broer (is verstandelijk beperkt net as ik soms hahahahha)
rijbewijs gehaald op 8-9-09  <---- ik weet het, een dag later en had de mooie datum 9-9-09 er op :(

heb een half jaar in pappie's renault laguna HB II 1.6 107 pk uit 2004 (rampjaar) mogen cruisen. na een half jaartje mijn eerste (ramp)auto gekocht een fiat cinquecento van '97 en begin dit jaar een nissan micra van '93 gekocht die reed perfect.

en.....  jawel club-leden zoals jullie miss al kunnen vermoeden ben ik sinds gister in het bezit van mijn 1e eigen renault :D de mégane coupé 1.6e 90pk met 260.563 op de teller van '97.
traffic.gif

Dravious (Dennis)

Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

niXon

Welkom Marcel,
en laten we hopen dat dat voorlopig ook de enige mankementen aan je "nieuwe" megane zullen zijn :)
en dat je er nog veel  plezier van zal mogen hebben !-!

Karin

DONRozeboom (Mike)

Welkom Marcel,

Misschien een beetje zelf sleutelen? Een nieuwe originele einddemper erop is niet zo moeilijk. Eventueel al naar sportdempertje?
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

welkom allemaal !-!, daniël waar woon je precies in arnhem ?? woon in de buurt van arnhem ;)

juul

Citaat van: Rogier op  3 juni 2011, 18:45:10
welkom allemaal !-!, daniël waar woon je precies in arnhem ?? woon in de buurt van arnhem ;)

was ik ook wel benieuwd naar kom oorspronkelijk ook uit arnhem

wbc

Hoi allen,

Ik ben Wim en nieuw op dit forum.
Ik woon in de buurt van Leiden en ben sinds kort in het bezit van een Mégane III Estate TCe 130 Dynamique.

Groeten, Wim.

Dennis Postma

Welkom Wim.

Hoe oud ben je, wat doe je voor de kost, huisje boompje beestje?

Karin

wbc

Oh ja, ik ben 47.
Van beroep PCB Designer.
Vrouw en 2 kinderen.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev