Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Rick Santbergen

Momenteel is Benjamin bezig met een sponsor voor RS performance onderdelen voor de club. Heb je ook interesse in performance tuning?

greenmachine

Hoi , ik ben Ad, 45 jaar en woon in Noord -Brabant onder de rook van Bergen op Zoom, getrouwd en vader van 3 kinderen,  werkzaam bij philip morris(marlboro ) in de 3 ploegen vandaag de trotse eigenaar geworden van een Megane Grand Tour Dynamique Luxe(alleen de naam al) heeft 154000 km gelopen en is van 31-12-2003. De Megane wordt volgende week vrijdag afgeleverd met een jaar garantie , binnen en buiten gepoetst, nieuwe APK, grote beurt, dus ben zeer benieuwd naar volgende week.

Dennis Postma

@Theo. Welkom terug. Vreemd genoeg komt de cabrio mij niet bekend voor, ondanks dat ik 'm bijzonder dik vind.  _o_ De 2 tone coupe herinner ik me nog wel.  !-! Word je ook weer lid?

@Ad. Welkom hier. Volgende week wel even een paar foto's laten zien hier hé.  !-!

Karin

DONRozeboom (Mike)

Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

®megane_cabrio®

Hoi  dennis ik wil graag weer lid worden

met de cabrio ben ik ook niet echt lid geweest alleen member op het forum

ad welkom en veel veilige kilometers toegewenst...

betreft de performence waar kan ik de aanbiedingen vinden ???
heb altijd intresse..

wil namelijk ook wat meer vermogen uit de RS hallen..
andere uitlaat
chip
dumpvalve
grotere intercooler
andere filter

in misschien verdere plannen om ooit maar dan moet ik weer geld over hebben :P

andere turbo andere koppeling andere bak... ( dit is wel zo stervens duur maar dan heb je natuurlijk wel een setup waar je u tegen zegt ) ( maar dat is ook alleen als ik nog ergens wat geld heb overgehouden :P

grtz
theo

Rick Santbergen

We zijn nog bezig met die sponsor, je kan even benjamin een bericht sturen. Die kent hun goed

Joey Voormolen

welkom

cabrio wel is in het echt gezien op speed parkeer plaats.

andere wel is gezien op het forum.
Lowered M3C GT

®megane_cabrio®

speed parkeer plaats ???

ik heb dze wagen ook verkocht in limburg maar zou niet weten wat er nu nog van over is dus.......

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

®megane_cabrio®

jij bedoelt bij speed factory ??? in maarheeze ??

Joey Voormolen

nee tuning show FULL SPEED toen der tijd
Lowered M3C GT

Jacques

Deleted

Roy16v

Citaat van: Jacques op 23 juni 2011, 20:19:04
Mijn naam is Jacques. Ik heb een Renault 19 16V cabrio met een megane F7R 710 motor. Het blok wordt aangestuurd met de ECU van een F7P.

Wil je meer weten lees dan dit: http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=29311&postdays=0&postorder=asc&start=0

traffic.gif

traffic.gif

wat was nou het probleem / oplossing?

Karin

EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev