Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

haha :D

jaja, die zoomzoom is helemaal naatje he... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Laurens Klein

waar zit dat museum? want ik zou graag eens een keertje komen kijken.

Renaultfreak

Bergambacht, achter mijn woonhuis.

Renaultfreak

Het is overigens nog lang niet klaar, maar er is al wel wat te zien, dus uiteraard ben je welkom.  !-!

Laurens Klein

ik wil graag keertje komen kijken. Dus je hebt pm

Denman

Hoi Mede forum gebruikers en megane rijders,

Ik had me al voorgesteld op het "nieuwe" forum, maar na het teruggaan naar dit forum, zal ik het nogmaals doen.

Ik ben dus Dennis, ben 30 jaar en kom uit Eindhoven. Heb voordat ik mijn cabrio kocht een getunede saxo gehad (nog steeds te koop) en heb daarvoor 2 megane's gehad. Een gele 1.6e (fase 1) en een zilveren 1.9 dti (fase 2). Nu dus weer terug bij de megane.

Ik hoop hier veel kennis op te doen en wie weet misschien binnenkort eens naar een meeting.

Hieronder een foto van mijn cabrio, voorlopig nog geen echte plannen ermee. (eerst de saxo maar eens verkocht krijgen) Maar op de langere termijn staan wel zwarte angeleyes, zwarte achterlichten, xenon en mooie 17" velgen op het verlanglijstje.

ps, ik ben al eerder forumlid geweest en zag dat mijn eerdere post nog staat op 1 van de eerste pagina's van dit topic :)

traffic.gif

Mijn megane cabrio 2.0 16v uit 2001.

mzzls Dennis.

Tim

Welkom Dennis,

Zag op t saxo16vclub-forum je saxo te koop staan (tenminste ik neem aan dat die 165pk saxo van jou is) Ben zelf ook een oud saxo-rijder :)

Succes met de verkoop en veel plezier met je megane :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Denman

Citaat van: Tim op 11 november 2008, 17:36:58
Welkom Dennis,

Zag op t saxo16vclub-forum je saxo te koop staan (tenminste ik neem aan dat die 165pk saxo van jou is) Ben zelf ook een oud saxo-rijder :)

Succes met de verkoop en veel plezier met je megane :)

Hey Tim,

Klopt dat je mijn saxo hebt zien staan op het saxo16vclub forum. Heb hem 3 jaar gereden en hij staat nu te koop. Alleen heeft er niemand interesse :(
Ennuh bedankt voor de gelukswensen :)
mzzls Dennis.

Stefan

Welkom Dennis, mooie cabrio zo'n 2.0-16V
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

jerry16v

he hallo ben jerry 31 jaar en kom uit de buurt van apeldoorn
ik ben service monteur van beroep en dus veel aan het werk
verder heb ik als hobby autos natuurlijk ik doe eigenlijk alles zelf aan de auto behalve apk
ik heb na veel verschillende types volkswagen en een peugeot een megane coupe 2.0 16v uit 97 aangeschaft een hele fijne auto om mee te rijden en ik zal er voorlopig nog wel effe in blijven sturen denk ik als ik er tenminste achter kom wat het probleem met de aandrijfas is
maar daar hebben we het wel over in een ander topik

groeten jerry

Tim

Welkom Jerry, veel plezier en je Megane, ik hoop dat je het probleem op weet te lossen :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

hansvink

Hallo,

Ik ben Hans Vink uit Noordwijk en ben eigenaar van een Megane 1.5dci 100 Tech line uit 2005. Ik heb een aantal jaren geleden Renault gereden en ben dus weer terug bij Renault. Toen reed ik 19 16v, ik heb er 2 gehad.

Vrijdag 5 december ga ik mijn megane ophalen, ik hoop dat ik er net zoveel plezier van ga hebben als vroeger.

traffic.gif

Dirk Kuipers

Succes vrijdag, en veel plezier met je megane.
Wees welkom hier.

Decepticon#1

Dat zijn pas Sinterklaascadeau's! Veel plezier ermee en alvast welkom!

matthew

Welkom en veel plezier met je sint cadeau

EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev