Advertenties


ACT reacties op de projecten topics DEEL 57

Gestart door Tedo, 28 juni 2020, 13:45:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nikk

Gefeliciteerd met de kleine Ramon!  Een Espace niks voor je  :D
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Roadkill (Michiel)

Gefeliciteerd met de Clio, en de kleine uiteraard 😜😜😜 Mijn vrouw (sinds bijna 2 maanden)  zou precies dezelfde angst hebben (en terecht ben ik bang als ik her en der in huis het plaatwerk zie staan voor mijn Clio 😂😂😂) Maar veel plezier met de kleine 👍
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Ramon87

Bedankt allemaal  :)

Espace hoop ik nog een hele tijd te kunnen uitstellen  :D. Megane Estate zou niet misstaan bij ons op de oprit (mooie blauwe GT uitvoering met 18" wielen). Mijn vrouw heeft me al een waarschuwing gegeven omtrent het sleutelen. Ik ga al weer veel te hard aan de slag met de Clio  8)7.

Dus moet wel even wennen dat het niet meer als vanouds zal zijn  :P
1996 Mégane Coupé 2.0 16v - Project Car
2014 Clio TCE 90 Estate - Family Car

Roadkill (Michiel)

Nee dat duurt nog wel even, maar zodra hij kan lopen heb je in ieder geval de perfecte "beer assistant" kan je op papadag lekker sleutelen. ( en daar kunnen ze niet vroeg genoeg mee beginnen 😜)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Ramon87

1996 Mégane Coupé 2.0 16v - Project Car
2014 Clio TCE 90 Estate - Family Car

Roadkill (Michiel)

@Ramon, je doet er ook echt alles aan om me jaloers te krijgen he, gelukkig ben ik gelukkig met mijn Cliootje. 😜😜🤣🤣🤣🤣
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Ramon87

Sorry Michiel  :D, Het was niet mijn bedoeling  8)7.
1996 Mégane Coupé 2.0 16v - Project Car
2014 Clio TCE 90 Estate - Family Car

Ramon87

@Laantje: Leuk dat je een topic opent  !-!. Je moet alleen even kijken hoe je de rechten van jou gedeelde foto's hebt staan denk ik. Ik kan ze in ieder geval niet zien via verschillende browsers  8)7
Ik wacht de ontwikkelingen af. Leuke lijst aan auto's  !-! (heb je de Clio RS nog of moest je deze opgeven voor de Twingo? 
1996 Mégane Coupé 2.0 16v - Project Car
2014 Clio TCE 90 Estate - Family Car

Laantje

#23
Als het goed is werken de plaatjes nu...  8)7

De RS met pijn in het hart weggedaan...  Maar niet omdat het geen fantastisch ding was!

Groeten Laantje


Megane HB Bose 130TCE
Bouwjaar:2017
In bezit sinds:10-2020

RENAULT historie:Twingo 1 Air, Clio 2 1.4 , Clio 3GT 1.6, Clio 3RS 2.0 Gordini, Twingo 2 Dynamique

Ramon87

@ Laantje: Foto's zijn zichtbaar. Mooie Mégane  !-!. Schaalmodel hoort er natuurlijk bij   !-! (Ik heb er zelf inmiddels 7 of 8 van de eerste generatie   :D)
Ik kan de pijn heel goed voorstellen toen je de Clio weg moest doen. Schitterende uitvoering de Gordini RS.
1996 Mégane Coupé 2.0 16v - Project Car
2014 Clio TCE 90 Estate - Family Car

Roadkill (Michiel)

@Mark, ik hoop dat Ulft volgend jaar doorgaat want wil je Meg echt irl zien, liefst ook met de bumper erop 👍
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Ramon87

@ Mark: Ziet er goed uit. Doet een hoop door die afdekplaat een kleurtje te geven. Werkt die anti dröhn spray zoals spuit plamuur (Spray Putty van Motip bijvoorbeeld)? Wordt het mooi dik aangebracht?
1996 Mégane Coupé 2.0 16v - Project Car
2014 Clio TCE 90 Estate - Family Car

mark

bedankt  !-!

Ja die anti dreun werkt goed, kan ik er lekker dik op spuiten.  :)

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

mark29

Lars, jammer dat je de megane 1 verkocht hebt, was een bijzondere auto.
5 deurs en de 147pk combinatie. Toen ik hem de eerste keer zag toen ik de vorige eigenaar moest helpen met een route service hulp was ik meteen onder de indruk, erna kopen kwam niet uit helaas.
Toch kriebelt het wel nu weer. Maar het staat nu ook weer vol in de garage, en een hoop werk aan het huis etc.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev