Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 20

Gestart door Jan van Heteren, 3 augustus 2007, 07:19:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KevinL

Thnx, Ze zijn wel goed gevuld maar voor het mooie had ik eigenlijk 20 mm moeten nemen achteraf.
Wie weet dat ik die nog wel een keer aanschaf foto zal ik van het weekend wel even maken voor je.
Wegligging in de bochten heb ik geen idee van ga nooit zo hard door bochten heen misschien is het wel iets beter maar denk niet dat je erg veel verschil merkt van die 32 mm.


LVD

met moeilijk rijden bedoel ik, dat je een onregelmatig lopende motor hebt, die totaal geen vermogen levert.

met de 'software van internet', waar ik ook de DTA enz mee bedoelde, kom je al een heel eind. een kabel boom maken etc is niet moeilijk, alleen veel werk. ik bedoel te zeggen, je kan al erg veel zelf doen, zodat hij rijdend is, dan naar een tuner gaan en de finetuning doen. dat scheelt je in ieder geval aan rollenbank uren..

ik zou altijd voor een compressor gaan, je krijgt niet alleen veel meer vermogen, maar ook het koppel neemt toe, en dat ga je merken. wat ik al tig keer verteld heb volgens mij ;),  in die spider, weet je niet wat je mee maakt. topsnelheid zal hetzelfde blijven (door de overbrengverhouding), maar de weg ernaar toe is gewoon iedere keer weer een beleving. met drukvulling heb je zn mooie koppelvorming en koppel bij een laag toerental, dat ga je met een atmosferische motor never nooit lukken..

op 0.4 bar heb je ongeveer 220-230pk en 300-320Nm.....

Niels van Dijk

Super gaaf Dirk,
Ik wens je er veel succes mee !-! Je hebt straks wel echt iets unieks _o_

Decepticon#1

Dirk man, dit moet klaar zijn voor de beurs in het FEC, dat wordt dan echt genadeloos pronken!  _o_ _o_ !-!

Dirk Kuipers

#184
CiteerDirk man, dit moet klaar zijn voor de beurs in het FEC, dat wordt dan echt genadeloos pronken!
Dat is inderdaad wel de planning! :P

Citeerik ben benieuwd hoe je de dynamo gaat monteren dan...
Ja, daarvoor hebben we al een plan bedacht. Hij moet tenslotte aan het motorblok vastkomen. De oude steun van de dynamo hebben we nu "over", en dan is dus één van de punten waar we een nieuwe steun op gaan maken.


Ik heb alleeen nog geen geschikte intercooler kunnen vinden. Hij moet de openingen aan één kant hebben en moet 19 bij 60 cm zijn. Als ik hem niet ergens kan vinden moet ik hem maar laten maken. In principe niet heel veel duurder.

Nadeel is trouwens ook wel een beetje dat je nu alleen nog maar vanaf de onderkant bij de oliefilter komen kunt.. Maarja, dat is niet anders.

lúk

dat is het probleem van de dealer  :D niet die van jou  ;) tenzij je zelf kleine beurt doet 8)7

Dirk Kuipers

Zeg maar gerust helemaal niets.. :P

Ik ben ook een keer niet zo vriendelijk geholpen daar toen ik met een vraag kwam, dus kom daar liever helemaal niet meer.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev