Advertenties


Klets maar raak DEEL 224

Gestart door Tedo, 27 december 2019, 10:37:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark29

Jazeker het is een knop omzetten. Gelukkig is het nu een goede tijd om te switchen. Er zijn zoveel banen beschikbaar. Wat is de juiste? Was wel lastig.

Nikk

Wat de juiste is altijd lastig maar hoeft ook niet zoveel uit te maken. Zelf in veel verschillende branches gewerkt. Nu offshore / op schepen. Bevalt prima maar de banen hiervoor meestal ook. Gewoon lekker aan de slag gaan en je merkt vanzelf of je op je plek zit.
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Jacques

Ik zit ook in de offshore wereld. Maak tekeningen voor een FPSO.

mark29

Ik wist niet wat offshore was. Tot ik nikk sprak 😂

Hans 1982

Grappig ik werk ook in de Offshore. Ik werk bij Cape-Holland.

Jacques

#65
deleted

Nikk

Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

mark29

Ik werk nu 30 uur in de week dus ook beetje huisman  !-!

Nikk

Na de the race van alles wat er aan de buitenkant opgeplakt zat ontdaan te hebben en een keertje gewassen de auto's op de oprit uitgewisseld:

De RXT:



De the race:



Nu afwachten of de vrouw het doorheeft  ;)

Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

gjcvro

Citaat van: mark29 op 12 april 2020, 14:03:47
Jazeker het is een knop omzetten. Gelukkig is het nu een goede tijd om te switchen. Er zijn zoveel banen beschikbaar. Wat is de juiste? Was wel lastig.
Ik verwacht dat het nog net op tijd was om te switchen. Ik denk dat er de komende maanden vreemde dingen gebeuren en er veel bedrijven om gaan vallen.

mark

Gelukkig blijft het in de werkplaats gewoon druk. werk zat, ze hebben zelfs heel veel moeten verplaatsen door dat corona gedoe.
Vanaf donderdag weer met de volle werkplaatsbezetting verder, proberen het normale ritme op te pakken. Alleen 2 monteurs per week vrij anders is het gewoon niet te doen om een beetje afstand te houden. Maargoed iedereen heeft nog ongeveer rond de 100 overuren van vorig jaar staan, dus dan komt dat ook een keertje op. Heb ik liever als uitbetalen, want dan houd de belastingdienst ook nog even z'n handje op en blijft er niks van over.

Nikk

Autobedrijf waar ik mijn auto normaalgesproken voor APK aanbied zit voor de komende twee weken nokkie vol. Stond ik ook van te kijken toen ik ze belde.
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

gjcvro

Logisch: veel mensen zitten thuis ivm niet mogen werken, of thuis aan het werk. Dan kun je de auto wel even een dagje missen.

Maar de verkoop zal het wel een stuk slechter doen.
En als het doorzet in een economische crisis wordt alles weer op de lange baan geschoven, ook onderhoud.

Nikk

Ja de handelaar waar ik afgelopen week de Espace kocht gaf aan dat hij veel minder verkocht. Vooral wat duurder spul loopt nu niet.
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

mark29

Verkoop is stil. De werkplaats loopt door. En die afstanden tussen collegas is niet te doen eigenlijk.
Nog 3 weken werken. Dan 4 weken full time oppassen thuis.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev