Advertenties


Klets maar raak DEEL 220

Gestart door Bobo1.6, 23 januari 2016, 15:56:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tedo

#60
Doet mij teveel denken aan creaties van deze meneer:



Je weet wel van:

mark29

Ik heb er zowiezo niets mee, ik dacht maar zei niets, maar zeg het nu toch, 2002 riep je terug!
Vroeger zag je heel veel van dat soort creaties nu gelukkig bijna niet meer.
Maar goed een auto bouw je voor je zelf niet voor andere mensen of forumleden hier.

RENAULTJE

Citaat van: mark op  6 februari 2016, 00:08:48
Is ook totaal niet mijn smaak.
Maargoed het is jouw auto, zolang jij het maar mooi vind. ;) !-!
Citaat van: Rogier op  5 februari 2016, 21:37:35
Persoonlijk vindt ik het zelf erg zonde van je auto. Als jij het maar mooi vindt dat is het belangrijkste.
Citaat van: mark29 op  7 februari 2016, 22:36:40
Ik heb er zowiezo niets mee, ik dacht maar zei niets, maar zeg het nu toch, 2002 riep je terug!
Vroeger zag je heel veel van dat soort creaties nu gelukkig bijna niet meer.
Maar goed een auto bouw je voor je zelf niet voor andere mensen of forumleden hier.
Iedereen bedankt voor de reacties haha! De een vind het mooi, en de andere juist niet, maar als men het niet mooi vindt dan mag je gerust de andere kant op kijken hoor! Ik hou niet zo van standaard tuningwagens die maar een kleur heeft, ik wil iets wat opvalt, en dat wordt hij straks sowieso!  :q
De boddykit kan ik inmiddels al bijna bestellen, daarna wordt het meteen overgespoten en dan is dus m'n auto ook aan de beurt, ook krijg ik vleugeldeuren, alleen de ené zegt dat je dan de kabels in de deur moet gaan verleggen, ik heb hier echter nog geen kaas van gegeten, vleugelschaniertjes kan ik makkelijk aan komen, maar ik heb echt nog geen kaas van gegeten of je nou ook de kabels weer moet gaan verleggen!
Was getekend door Remco Aka Renaultje

jarno27

Verleggen niet maar wel verlengen omdat je deur meer open gaat naar boven ook
En sorry vind ook niet mooi net alsof je door een bak bleekmiddel bent gereden.

Dredan

Vandaag bumperlip binnen gekregen, het is de lip van een Triumph Dolomite.
Vond het persoonlijk een hele mooie lip, aankomende week maar even proberen mooi er onder te krijgen
Megane coupe 1.6e // Megane coupe 2.0 16v

RENAULTJE

Ik heb eind afgelopen week m'n aller eerste bekeuring ever gehad! 62,- Euro Boete! Jawel....Jawel...Jawel! Deze meneertje reed maar liefst 11 Kilometerjes te hard op kennelijk een 50KM weg, (Dat moeten ze maar beter aangeven!) er zaten dubbele lijnen op de middenstuk van de weg, (Nergens een bod gezien) dus ik dacht dat het een 80KM weg was....Nou niet dus blijkbaar, ik wilde vervolgens optrekken naar 80KM en bijna bij het einde zag ik pas een bord staan van einde 50KM, terwijl in het begin dat nergens was aangegeven, tevens heb ik ook geen agent ofzo gezien, het was een open stuk land....Ik zag wel 3 containers staan (Restafval, Plastic ect) maar of dat daar nou een camera in zat? I dont know!  :police:
Was getekend door Remco Aka Renaultje

jarno27

Tsja eigen schuld !-!
Heb er zelf ook al meerdere gehad
Laatste was 130 euro  kan alleen mezelf de schuld ervan geven aangezien ik zelf rij  >:D

Tedo

Balen, maar goed dat hoort erbij. Ik krijg ook wel eens van die 5 tot 10 km/h te hard bekeuringen. Aan de ene kant misschien muggenziften, maar dan ben ik blij dat ze me dan niet geflitst hebben met 30 te hard (wat ook best wel voorkomt).

RENAULTJE

Citaat van: jarno27 op 16 februari 2016, 16:32:38
Tsja eigen schuld !-!
Heb er zelf ook al meerdere gehad
Laatste was 130 euro  kan alleen mezelf de schuld ervan geven aangezien ik zelf rij  >:D
Citaat van: Tedo op 16 februari 2016, 16:42:01
Balen, maar goed dat hoort erbij. Ik krijg ook wel eens van die 5 tot 10 km/h te hard bekeuringen. Aan de ene kant misschien muggenziften, maar dan ben ik blij dat ze me dan niet geflitst hebben met 30 te hard (wat ook best wel voorkomt).
Tjah...Aan de ene kant is het misschien wel mijn schuld omdat ik ermee rij, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik heb nergens een 50KM bord gezien, pas op het einde van de betreffende weg.....Dus tjah....In elk geval is het maar 62,- Euro boete, dus ik heb daar geen problemen mee haha! :P
Was getekend door Remco Aka Renaultje

Christian de Vriend

Het is en blijft weg gegooit geld.

ik had de 16v net 5 maanden,meteen de hoogste boete ooit gereden,na correctie 48 te had,waar ik
80 mocht,reedt op een rondweg,had niemand voor of achter me,kwam van een rontonde af,en trok
ff goed door....... duur foutje geweest.... 595€
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

mark

En daar was ik mijn megane dus voor.  >:( gisteren gewassen, vandaag dus nog maar een keer.
Vieze troep.


Yorick

Allemachtig wat smerig.

Op dit moment wordt de audio van de gele in mn huidige gezet.  !-!
Zal dan ook wel weer een update plaatsen.

En moet nog van alles op Marktplaats en t forum zetten.. Mégane voorraadhal hier zo onderhand  :sleepey:

Bobo1.6

Netjes Yorick, mijj subs zitten er al ruim 2 maanden in maar werken nog niet. Moet nog audiokabels halen plus het één en ander aan aansluit materiaal.

RENAULTJE

#73
Citaat van: mark op 18 februari 2016, 21:25:22
En daar was ik mijn megane dus voor.  >:( gisteren gewassen, vandaag dus nog maar een keer.
Vieze troep.


Tjah....Dat heb ik ook vaak gehad, maar dan alleen niet met dat soort troep!  :D
Vorige maand nog had ik de wagen helemaal gepoetst, kwam net uit de was en nog gaan geen 30 seconden later ''FlatsFlatsFlats'' En wat denk je......Juist vogelstront! Hele dak helemaal onder + zijkanten wagen, klote vogels!  :D

Vandaag overigens ben ik bij m'n kameraads bedrijf (ASW Winterswijk: Autoschadehersteller) geweest en we hopen dat 3.000,- Euro voldoende is om de buitenkant geheel af te krijgen, de nieuwe boddykit wordt ICE WIT gespoten + Deel omloop tot hoofdlijn wagen. Dus voorscherm deels, portieren deels, achterscherm deels, motorkap tot gril, en een stuk van de achterklep. Over de vleugelschanieren/deuren moeten wij nog mee wachten aangezien geld bij ons niet op de rug groeit. Sowieso wordt de daschbord ook gespoten in Wit, en de roostertjes worden Carbon Black of Blauw Metalliek, dat is nog afwachten. Met een beetje geluk zit de boddykit half Mei 2016 er al op!
Was getekend door Remco Aka Renaultje

mark

deze auto word altijd om de dag gewassen, het is alleen een beetje jammer dat ik met 3 km rijden al weer moet wassen.
En straks met de echte bbsjes er onder word het zowiezo elke dag ff goed afspuiten.  :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev