Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 53

Gestart door Willem, 1 september 2015, 21:49:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jarno27

Ik blijf het volgen  !-!
Succes met alles
Denk dat dat de mooiste projecten zijn die in het hoofd onstaan.

Willem

Super netjes Yves. Als ik wat geld over heb wil ik misschien ook wel aan een achterbumper project beginnen. Ook om de kentekenplaat een mooi plekje te geven.

YVE5

#32
Willem: ik heb nog een polyester achterbumper liggen. Dacht daar eerst wat mee te doen, tot ik de bumper vond waar ik nu mee bezig ben.
https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/10929952_10153190699636228_3986105210171805272_n.jpg?oh=f39308df9578edfbaeb4c02b55e82e0a&oe=5672D562

Mag weg voor een mini-prijsje.


Voor een bumper als die van mij ga je helaas een maand niks mogen eten/drinken/doen vrees ik.  Viel ook stijl achterover van de prijs.
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Willem

Ja klopt maar wil het zelf maken met 2 halve bumpers. Moet nog kijken gaat in principe vooral om het hebben van een kentekenplaathouder in de bumper.

Bedankt voor je aanbod alleen zijn dat soort bumpers niet mijn stijl.  ;)

YVE5

nee mijn stijl ook niet. maar was wel de ideale basis om te maken wat ik wilde hebben...  :D  Maar men carrossier wilde het liever in plastic maken, dus heb ik hem maar laten doen en zijn we op zoek gegaan naar een plastic exemplaar.  Steken wel ongelofelijk veel uren werk in. Alleen al om die nummerplaatuitsparing aan te passen zitten we al aan 10u werk... :s
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Willem

Dat begrijp ik, maar als er zelf mee aan de slag ga is tijd niet het probleem. Ik ga eens zoeken wat voor bumpers me geschikt lijken. Voor het makkelijke zal de basis toch een originele ph1 of 2 bumper zijn.

korte

Ben erg benieuwd naar de projecten mbt de bumpers  Y ik lees er al een tijdje over.... Jullie houden het wel spannend zo!

korte

Citaat van: YVE5 op 10 september 2015, 20:13:28
nee mijn stijl ook niet. maar was wel de ideale basis om te maken wat ik wilde hebben...  :D  Maar men carrossier wilde het liever in plastic maken, dus heb ik hem maar laten doen en zijn we op zoek gegaan naar een plastic exemplaar.  Steken wel ongelofelijk veel uren werk in. Alleen al om die nummerplaatuitsparing aan te passen zitten we al aan 10u werk... :s


Wat heb je ontzettend veel geduld  _o_ 10 uur om een uitsparing te maken wow! Jouw bumper lijkt straks waarschijnlijk OEM zo strak ze er onder zal zitten.... Al blijft het een uniek ding, gaaf man!

Willem

Moet allemaal ook een beetje spanned blijven toch  :P

korte

Hahaha ja klopt maar er zijn zoveel projecten "bezig" dat nieuwsgierigheid de overhand neemt  8)7

mark

Ziet er goed uit Yves  !-! Ik moet nog ff wachten op mijn las staven (ze zijn inmiddels verzonden) en dan kan ik ook beginnen  !-!

Willem

Als ik bumpers heb kom ik wel naar jou Mark, om ze aan elkaar te lassen.

YVE5

Citaat van: korte op 10 september 2015, 20:37:12

Wat heb je ontzettend veel geduld  _o_ 10 uur om een uitsparing te maken wow! Jouw bumper lijkt straks waarschijnlijk OEM zo strak ze er onder zal zitten.... Al blijft het een uniek ding, gaaf man!

dat is eigenlijk de bedoeling, dat het allemaal vrij OEM lijkt. Iedereen zal zien dat de auto veranderd is, alleen een kenner zal zien wat er allemaal aan veranderd is. :)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

korte

Dat is en blijft een kunst! Om het zo te vervaardigen dat niemand het ziet en toch iedereen het ziet  :) respect voor (vooral) je geduld  !-! Vaak zie je dat mensen snel snel zaken willen veranderen en dan worden dat toch meestal "net niet" projectjes wat zonde is van de centen en de energie. Geduld is het sleutelwoord bij dit soort projecten, hulde!

mark

#44
haha zal wel een zomervakantie projectje worden dan Willem, want dat las je niet ff in 2 uurtjes in elkaar.  ;)

Mijn vorige voorbumper die ik met polyester aan elkaar had gemaakt, had ik meer als 30 uur in zitten.
Deze was bijna klaar voor het spuiten, maar (zoals te verwachten) deze is gaan scheuren. Dus nu doe ik alles van plastic.

Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik nog een lip op de achterbumper ga zetten.
Als ik een 3 delige prius achterbumper lip kan krijgen wil ik wel kijken hoe dat staat. :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev