Advertenties


Meetingideeën 2015

Gestart door Willem, 3 februari 2015, 21:38:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jarno27

#15

Willem

Ga daar maar vanuit ja ;) Die rij ik op de openbare weg ook want dat bespaart brandstof  :P >:D

korte

#17
Mag ik niet op... Heb iets meer db dan de toegestane 89  8) (rvs spruitstukken, racekat, demperloze middenpijp, en einddemper alles rvs.... Maakt een kabaal) zal er eens een filmpje van maken binnenkort

mark

tja daar heb ik geen last van, als die van mij dan meer als 89 db maakt zet ik gewoon de electronische klep in de eind demper dicht.   :P

Willem

Hmm ik heb geen idee hoeveel ik produceer maar zal wel minder dan 89 db zijn. Ik neem dat die norm vooral vanwege de omgeving van het circuit daar is?

mark

Ik ben een paar keer op het kart circuit er vlak naast geweest, het ligt "in the middle of nowhere"  :P

Willem

Nu ik naar de kaart kijk zie ik dat ik daar ook een aantal keren ben wezen karten. Het kartcircuit valt geloof ik onder Nieuw-Weerdinge of niet Mark? Leuk circuit om te karten. Lekker hard altijd de bocht induiken na het lange rechte stuk.  >:D

Benjamin Renon

Circuits (Zolder en Spa) waar ik geweest ben geldt max 98 dB en 103 dB.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Willem

Dat zijn veel betere normen  :D De circuitdag zal het mooiste zijn in de zomer van 2016 denk ik.

Christian de Vriend

#24
Als je een beetje wind hebt,en de uitlaten zijn hard,kan je het kilometers ver horen,en last van hebben.

met Dd's heb ik wel ervaring,toen ik mn 1.6 had,heb ik 2 boetes gekregen voor
mn uitlaat (150 en 220€) ik weet dan ook dat een 1.6 78dB mag leveren bij
2500 toeren.

mn record (db drag) was 138dB
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

mark

Ja het is een snel circuit, alleen de laatste keer dat ik er was waren de banden (van alle karts) aan vervanging toe.
Het rubber vloog letterlijk van de banden in de bochten.  :D

korte

Citaat van: Christian de Vriend op  6 september 2015, 21:47:07
Als je een beetje wind hebt,en de uitlaten zijn hard,kan je het kilometers ver horen,en last van hebben.

met Dd's heb ik wel ervaring,toen ik mn 1.6 had,heb ik 2 boetes gekregen voor
mn uitlaat (150 en 220€) ik weet dan ook dat een 1.6 78dB mag leveren bij
2500 toeren.

mn record (db drag) was 138dB

Oei, dat is zonde... Maar het moet wel heerlijk hebben geklonken  :love: :love: 

Kenteken niet ingenomen bij die meting van 138db? Daar ben ik altijd bang voor dat dat nog eens gebeurt

Christian de Vriend

beide keren was ik 2 dagen mn auto kwijt,mocht ik niet rijden er na,anders dan naar een garage
en naar bureau,en moest ik binnen 20 dagen de uitlaat terug naar niveau brengen.

die 138 was bij volgas op een dB drag van een meeting.

Met die uitlaat was het niet leuk op de snelweg,daar in tegen hebben er wel iets leuks van gemaakt

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

korte

 :D geweldig!

Minder dat je 2x ermee gepakt bent maar die uitlaat  :maf: :wtf: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

Christian de Vriend

die trompet zat er niet op hoor,op de openbare weg,dat trok te veel aandacht,zeker in de tunnels.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev