Advertenties


Meetingideeën 2015

Gestart door Willem, 3 februari 2015, 21:38:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem

Ideeën voor een meeting in 2015?

Hier kun je ze posten.

coupetje


Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dimi

Meeting in Belgisch Limburg?

Is ook niet zo ver rijden voor de Nederlanders uit Limburg  ;)

Benjamin Renon

Momenteel zijn we bezig om dit jaar een clubweekend te organiseren. Het staat nog in de kinderschoenen en zijn wat opties aan het bekijken. Hou het forum dus in de gaten voor meer informatie.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

mega16


korte

Citaat van: mega16 op  4 september 2015, 23:43:42
regio arnhem bijvoorbeeld

Daar is pas een rollenbankmeeting in de buurt geweest, oké het is niet om de hoek maar het was redelijk dichtbij..

mega16

oki wist ik niet ben pas lid van de club

korte

Snap ik, het was ondanks de kleine opkomst wel een succes en ik dacht dat ze dit vaker wilden organiseren.

Bobo1.6

Misschien een idee voor een meeting (eventueel met andere Renault clubs) in Zandvoort bij het circuit? Of gewoon een gezamenlijke meeting organiseren?

Willem

De planning is om een dag bij het circuit van Emmen door te brengen. Dat kunnnd we reserveren en er kan dan voor een 10'tje de hele dag op het circuit worden gereden. Zeer geschikt om ervaring op te doen. Dan hebben we het circuit voor alleen de club.

jarno27

Cool dan doe ik mischien wel een rondje  :grin:

Bobo1.6

Dan zou ik nog wel een rondje willen rijden, zet wel de gevaren lichten aan. Kan iedereen om me heen  :q

Willem

Ja anders knipper ik wel met mn groot licht  :P

Bobo1.6

Dat houd in dat ik dan ideale lijn moet rijden he?  8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev