Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 65

Gestart door Willem, 21 januari 2015, 09:22:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark

Idd als je dan toch gaat verlagen, moet je het ook gelijk goed doen en 2 tandjes minimaal omlaag gooien.  :D

Tedo

Eerste kleine modjes:



Kentekenplaten met opgelegde tekens en led-verlichting voor het kenteken achter. Deze keer geen led steeklampjes in de bestaande, maar geheel nieuwe led kentekenplaatverlichting geplaatst. Geeft echt een bak licht.

Willem


Tedo

Ik ga gewoon door in de bestaande. Zo veel updates doe ik niet.  Y

Daan

Ziet er goed uit. Werkt gewoon zonder weerstandjes e.d.?
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

Tedo


mark

Zal vanavond mijn lampjes er uit trekken om te kijken of dit gaat passen.  :P  !-! Heb de auto dan toch op de brug staan

Tedo

Helaas, de Megane I staat niet in de lijst. Wel de II en de III. Maar je kan er ook van die led-buislampjes in zetten met veel ledjes erop; geeft ook genoeg licht.

Rogier

Dat zal wel flink wat licht afgeven of niet? Ze zien er beter uit dan het originele, misschien ga ik ze ook nog eens bestellen.

Tedo

Geeft inderdaad flink wat licht, maar dat geven de led-"buis"lampjes in mijn sedan op zich ook wel hoor. Maar dit ziet er toch net wat gelikter uit.

Felix

Netjes Tedo!
Ik heb ze hier ook liggen, kwam er alleen bij het monteren achter dat de Megane II Ph1 andere stekkers gebruikt. Dus ze liggen alweer een tijdje stof te vangen. Misschien dat ik een stukje kabelboom van een Ph2 kan vinden en er aan soldeer.

Rogier


Tedo

Op de eBay site staat ook Megane II vanaf 2006, dus phase 2. Maar als je op de sloop twee (contra)stekkers van een phase 2 of een Megane III of Clio III vindt, zet je ze er zo in (formaat is hetzelfde).

Of anders deze in de originele zetten.

myrilefo

heb vanavond een originele CD speler gekocht en gemonteerd. Bye bye tapes! moet nog een schets op de juiste kleur vinden  :)

Tedo

Altijd goed, een origineel onderdeel!  Y

Voor wie wil weten hoeveel licht dat geeft in het donker:


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev