Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

toch ziet hij er netjes uit.

wat betreft je motor,heb je of een 1,6e (8klepper) of,de 1.6 16v (ligt in de allerlaatste ph1 coupes)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Yorick

#4817
Haha zoveel verstand heb ik er dus van  8)7

Het is een 1.6 16v.

Update:
Had het er net met een maatje over, maar volgens mij is de vorige eigenaar niet eerlijk tegen me geweest.
Op de papieren staat Renault Megane, Coupe 1.6e. Op het logotje bij de deur staat ook 1.6e

Dan zal het wel een 8 klepper zijn.
8)7

rickluten

Dat maatje ben ik haha, net gekeken. een 1.6E is inderdaad een 8 klepper.
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

mark


rickluten

Ohja, ook helemaal vergeten, hier trouwens mijn auto! :D dezelfde als yorick, maar dan rood. een Megane Coupé 1.6E .
Alleen andere velgen, en uitlaat, en een dikke geluidsinstallatie  Y





Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Lennart

Hi Yorick,

Welkom op het forum!
Je wagen ziet er goed uit!! Alleen even je kentekenplaat voor wisselen.. Lijkt redelijk verroest  :?

In iedergeval veel goede en veilige kilometers !!
assumption is the mother of all f*ck ups

Yorick

Hé,

Thanks! Ja klopt, moet ik nog even doen. Zijn sws nog een aantal dingetjes die ik nog wil doen hoor,
o.a. Kentekenplaten, automatten, stoelhendels, lichten in de bumper, m'n velgen.

Maar ik ben er wies mee!
8)
Yorick

Lennart

zo te horen heb je genoeg in de planning.. Ben benieuwd!!
Ik zou zeggen.. keep us posted  !-!
assumption is the mother of all f*ck ups

Christian de Vriend

Dat is jammer dat de verkoper gelogen heeft,binnen de club ben
ik de zeldzame ph1 1,6 16v nog niet tegen gekomen,hoe dan ook
jullie hebben beide leuke meganes

Als jullie lid worden,kunnen jullie je eigen project pagina openen,zodat
we stap voor stap zien wat er gebeurd :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Yorick

Vrij jammer inderdaad. Hij wist zelf waarschijnlijk ook niet beter.

Ik zal binnenkort is even lid worden, het verhaal vooraf aan de Mégane is ook wel bijzonder  :)

Thanks voor de info mannen!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Yorick, welkom hier en veel plezier met je auto.

DominiqueRSD

Mijn naam is Dominique Maas.
Ik ben inmiddels 18 jaar oud en woonachtig in Roosendaal bij m'n ouders.
Ik ben nog bezig met m'n auto rijbewijs maar heb m'n theorie en ttt al binnen en 16-07 staat m'n praktijk examen gepland.

Hier rechts ben ik  --


Ik houd kwa muziek van hardcore en veel aftakkingen daarvan zoals: Frechcore, Industrial, Terror, Early & Early Terror. Maar naast dit houd ik zeker ook van een potje Nederlands-talige polonaise muziek, ik ben dan ook een grote liefhebber van het o zo gezellige carnaval in Brabant!

Ik heb een opleiding gevolgd op het Grafisch Lyceum Rotterdam als signmaker.
In middels ben ik werkzaam bij het bedrijf waar ik ook stage heb gelopen genaamd De Goude Heren.

Mijn hobby's zijn: Muziek, Voetbal, Uitgaan en drinken met maten!

Nu iets over m'n verleden van voertuigen op wielen.

Ik ben begonnen op een fiets met 2 zij wieltjes.
Nee nu even sirieus.

Ik ben eerst begonnen met een Yamaha Aerox, hier had ik een mooie soundboard ingebouwd om altijd muziek te kunnen luisteren en natuurlijk wat opgevoerd  :) Ik ging regelmatig na scooter meetings toe waar ik niet achteraan reed zullen we maar zeggen  ;)



Na met deze een jaar te hebben gereden zag ik een auto over het hoofd die op een voorrangsweg reed en die heeft me geschept met ongeveer 75 km/h. Daarna zag tie er zo uit:



Ik rijd momenteel een Kymko Agilty met blauw kenteken en niet opgevoerd  !-!

Ik was dus een beetje aan het rondkijken na een auto maar had m'n zinnen eerst gezet op een Renault Clio of een Peugeot 206. Maar mijn vader ging na onze vaste garage toe en daar stond en Renault Megane uit 1999 die ik niet kon laten staan.




Hij komt uit 1999 en er staan 147.000 KM'ers op. Het is een 1.4 motortje. Ik ben de derde eigenaar.
Er zijn al een aantal dingen besteld zoals een heel xeon kitje en een handsfree kapje wat ik over m'n spiegel kan klikken.

Wat ik er nog aan wil doen is:
Sport uitlaatje (alleen nog aan het twijfelen om alleen een andere demper of vanaf de kat)
Goede geluids instalatie

Verder nog niet echt plannen. Ik wil zeker eens een meeting gaan bezoeken dus misschien zien jullie me nog wel verschijnen  :)

Als je nog andere vragen hebt PB me gerust --

Umpire (Robin)

Welkom Dominique! Als je ooit hulp nodig hebt, we staan altijd klaar !-!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev