Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 51

Gestart door Willem, 22 december 2014, 21:09:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark

Ja dat dat veel werk is wist ik wel.  :D
Ik haal denk ik gewoon het onderste deel van het dashboard van de sloop. Het bovenste gedeelte heb ik al wel liggen thuis.  :)

YVE5

nu, als je dit ziet:





zakt de moed wel in je schoenen hoor...

maar eenmaal alles dan klaar is, en je zoiets te zien krijgt:





ben je weer superblij. en dan denk je niet meer na over de 2000 euro die je bij de bekleder hebt achtergelaten... :D
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

mark

Haha.  8)7 maar jij hebt dan ook echt alles laten bekleden.  :P ik wil alleen het grote gedeelte laten doen, en alle kapjes enzovoort bekleed ik met carbon. En de stoelen laat ik ook gewoon zo. Dit zal wel een beetje geld schelen.  :D

YVE5

NOG niet alles van het interieur hé :)  maar daar beginnen ze binnen een maandje aan, om alles te laten bekleden... :p
de totale prijs was ook een veelvoud van die 2000... maar k ben er dan wel héél blij mee!
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

mark


YVE5

volgende week ligt het even stil, moet er gewerkt worden voor andere klanten :(  zaterdag vliegen we er weer in, beetje aan het interieur werken.
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Dante

Je hebt echt nieuwe luxe kentekenplaten nodig Mark :P
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

mark

Ja he.  :P zal ik binnenkort is ff regelen.  :D

Dirk Kuipers


YVE5

ja hoor, maar wat een werkje om die passend te maken voor mijn interieur... :) maar, zoals altijd, komt het wel in orde. men carrossier heeft echt gouden handen!
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Dirk Kuipers

Maar de rolkooi is denk ik voor de looks? Of ga je ook verdere motorische aanpassingen doen?
Ben wel benieuwd naar meer foto's van de rolkooi! :)

YVE5

puur voor de looks. heeft verder geen enkel nut, is ook ontzettend moeilijk om een kooi in Belgie gekeurd te krijgen...

motorisch de eerste jaren niet, megane komt retelaag te liggen, dus zal ik er sowieso heel rustig mee moeten rijden.
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Heatzone (Mark)

@ Keesos, leuk om te zien dat jij nu ook een project heb aangemaakt, mooie GT heb jij! Heb je ook wel eens nagedacht over de GT spoiler?

@ Willem, goed bezig !-!.

keesos

Citaat van: Heatzone (Mark) op  9 maart 2015, 15:48:43
@ Keesos, leuk om te zien dat jij nu ook een project heb aangemaakt, mooie GT heb jij! Heb je ook wel eens nagedacht over de GT spoiler?

Dankjewel.
Ja het is van origine geen GT  :q heb alleen de alu pedalen en het eindstuk... Helaas niet de stoelen/stuur/klokken etc.
Maargoed een spoiler zou inderdaad nog wel wat zijn om te overwegen! Ik zal nog eens kijken/rekenen wat dat allemaal moet kosten incl. spuitwerk etc

Willem


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev