Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Hoi Rik, welkom hier. Ik kom ook uit midden limburg. Mocht je een blauwe 2 RS tegen komen ergens dan ben ik dat waarschijnlijk.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265


helmar

Hallo allen.
Ik ben Marco en woon al tig jaar samen met Helen in de omgeving R.Dam en heb vandaag mijn krabbel gezet onder een contract voor de levering van een Megane GT. En maar wachten pfff. ;(

Momenteel rijden wij een Alfa Giulietta en een Abarth 500. Ik hoop dat de Renault ons net zo veel plezier en km gaat geven als de Alfa.



mark


Irby

Ik zal mezelf ook voorstellen, aangezien ik al een maandje lid ben van de Megane Club  o-); mijn naam is Ludo, 32 jaar, ik woon in het prachtige Nieuw-Vossemeer (Noord Brabant), en heb nu bijna een jaar een Megane Coupe 1.5 dci GT-Line uit 2012. Jammer genoeg wel met de nodige problemen, maar hopelijk kom ik daar nog uit. Ik heb hiervoor 9 jaar in een Ford Focus (2002) gereden, en was van daaruit ook lid van de Focus club.

Aangezien de auto nu te vies is om er een foto van te maken, en ik weiger door de krasstraat te gaan, moeten we het maar even doen met een foto van de proefrit  :D




Yannick21

Hallo iedereen, ik zit nu al meer dan een half jaar op dit forum en ik dacht het is nu wel even tijd om me voor te stellen. Mijn naam is Yannick, 18 jaar, en woon in Ter Apel (Groningen). ik heb sinds augustus een Renault Megane ph1 1.6e cabrio. Er moest op het begin nog wat aan gebeuren maar verder was het een nette auto voor de prijs dat ik hem kreeg. Hierna heb ik nog problemen gehad die ik met hulp van jullie weer heb kunnen oplossen, bedankt allen en hopelijk nog een leuke tijd tegemoet.

http://imgur.com/m9UP9x8

mark


mark

Ludo natuurlijk ook welkom.  ;) !-!

Z


Yorick

Welkom! Ludo al even gesproken over het VIP lidmaatschap, Yannick al wat deals mee beklonken  :q
Have fun!

silvergrey

En Silvergrey is tegenwoordig geen Passatrijder en geen Seat Ibizarijder meer. Ik ben 39 woon op de Veluwe en sinds deze week in het bezit van een megane estate 1.5dci, Bose met Lane-assist en xenon.

Eerste indruk: fijne auto!


mark


gideon

#5938
Hallo,
ik zou me ook even voorstellen,
ik ga over 2 weken een Megane grand tour 2.0 16v business line boujaar 2007. ophalen,
deze hebben we vandaag gekocht.
ik zal hier op het forum veel lezen in het begin,

ik ben gideon 37 jaar oud getrouwd 2 kinderen,
woon in vlissingen.
we hebben nu een peugoet 306 station. die we dus gaan verruilen voor een Megane grand tour 2.0 16v business line.
we hopen aan deze auto plezier te gaan beleven.
foto's zal ik hier ook plaatsen als ik het voor elkaar krijg

gr gideon


Ronaldmeganedriver

Goedenavond.

Ik Ben Ronald en heb een Renault megane estate 1.4 tce gekocht en deze wordt op 7 juli afgeleverd 😁😁. Heb hiervoor 3 generaties scenic gereden en nu dus gekozen voor een megane estate. Auto heeft 117000 op de klok staan. Ben gevallen voor de ruimte en de looks vd auto.

Heb nu al 2 vraagjes waarvan ik hoop dat jullie het antwoord hebben...... Er zit nu enkel een rood wit tulpstekker aansluiting achter het klepje bij de schakelklok.....ik wil daar graag de USB zoals ik bij andere Occasions gezien heb. D verkoper van de Renault gaf aan dat dit niet mogelijk is...... Moet toch t realiseren zijn denk ik?

En vraag 2 de auto wordt in augustus 6 jaar en heeft nu 117000 op de klok. Bij mij scenic is was het 120000 km of 5 jr voor de distributie riem geld dat ook voor de 1.4 tce motoren???

Hoop op vele reacties!

Gr Ronald


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev