Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Das gewoon de megane coupe van Jan van Heteren joh!
Die heeft lang te koop gestaan zeg.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Gelukkig dat een liefhebber hem gekocht heeft

Stefan

Laten we hopen dat hij nog lang heel mooi en onbeschadigd blijft.
Ik heb namelijk nog nooit iemand gezien die zo zuinig en voorzichtig was met zijn auto als Jan van Heteren destijds ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

cabrioliefhebber

Beste Megane rijders,
Sinds enkele minuten ben ik lid van deze club.
In het verleden heb ik Megane Break 2001 gereden, een heerlijke auto op de lpg-installatie na.
Inmiddels ben ik 65+ en rij niet veel meer. Als ik rij wil ik graag luxe, sportief en comfortabel rijden. Dus een cabrio, liefst een Megane uit 2001, 2002 of 2003. Het model vind ik prachtig.
Maar graag wil ik hulp van ervaren Megane rijders voor de aandachtspunten. Wat zijn de aandachtspunten, de zwakke plekken en de instinkers waarop ik moet letten in mijn zoektocht naar een cabrio? Heel graag jullie reactie.

Rogier

Aller eerst wens ik u welkom binnen de gezelligste club van Nederland :P

Verder kan ik u niet heel erg goed helpen aangezien ik geen cabrio heb gereden of heb gehad. 1 aandachts punt weet ik wel, controleer de wielkuipen goed, deze roesten nog wel eens.

Verder alvast succes gewenst met uw zoektocht.

mark29

Ik heb er een gehad van 2002.
Dit zijn vaak mooi weer autos, dus let erop dat het onderhoud goed gedaan is, alsmede ook de distributie, dit word vaak vooruit geschoven bij een extra auto ivm kosten. Omdat er toch niet vaak mee gereden word, zo`n dooddoener.

Ja inderdaad roest bij achterschermen.
Gaat het dak goed open en dicht, hoe is deze onderhouden, sluit die netjes aan overal? Is het ruitje achter verweerd? Zoja die koop je voor ik dacht 130 euro.
Dak moet je reinigen eens in de zoveel tijd, met goede onderhoudsmiddelen en verstand kun je dit zelf doen.
Gaan alle ramen open en dicht, gewoon alle knopjes testen, verder gewoon het standaard waar je op moet letten bij autos.
Links binnenste ashoes lekke vaak, zie je van bovenaf ook makkelijk via de motorruimte.

mark

Welkom,

Let ook goed op de dorpels onder, tik er een paar keer tegenaan.

Ik heb de laatste paar weken een paar megane's 1 gehad op mijn werk.
En die waren zeg maar niet zo hard en roest vrij als die van mij.  ;( :cry:

racebeest

Hallo!

vanaf 30 maart 2013 ben ik eigenaar van een Renault megane coupe 1.6 1997.

Mijn naam is Aline Hoogstad en ben 20 jaar, woonachtig in Gorinchem / Langerak

mijn bijnaam is  Racebeest  omdat mijn kenteken begint met RB, waarbij vrienden gelijk riepen racebeest! Sindsdien is dat mijn bijnaam.

Ook heb ik gelijk wat vragen maar kan nog nergens de topic vinden waar ik deze kan vinden, en besloot jullie toch om hulp te vragen!


ik wil heeeeeel graag een leuke brom uitlaat, en angeleyes, de angeleyes heb ik op t oog maar vroeg me af of iemand nog adressen wist waar ik nog kon kijken.
De uitlaat volgt later maar die wil ik uiteindelijk toch wel!

Ik doe als hobby ook fotografie, maar voor de foto's die ik hier heb upgeload heb ik eigenlijk mijn best nog niet gedaan omdat ik eergisteren pas mijn ramen geblindeerd heb en die chromen strokes en stickers op de achterkant geplaatst heb. dus heb nog geen tijd gehad om wat mooie stoere foto's te maken. maar dan hebben jullie al wel een beeld van wat voor megane ik heb.

hoop dat iemand mij advies kan geven!





racebeest

mark


racebeest

dank! Ps. op mijn bericht hifi, als iemand iets weet van een lekker bruluitlaat tips/ verkooppunten/ soorten einddemper welkom, want ik zoek nu in het niets omdat ik domweg niet weet wat ik eronder moet plaatsen..
racebeest

Nicole

Welkom.
Ik zou marktplaats in de gaten houden.
Daar staan wel eens passende einddempers op.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Karin


Igoranty

Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

Alessio

Welkom!  :)

Als uitlaat kan ik je alleen maar een Sebring aanbevelen,ik heb deze uitlaat gemonteerd en geeft echt een lekker geluid,de zware brom zit hem tussen de 1500 en 3000 toeren en vanaf 4000toeren begint deze terug hard te ronken.
Tussen de 3000 a 4000toeren is deze aan de stille kant,wat handig is op autosnelweg etc.
Qua sound en regeling van het geluid vind ik dit de perfecte uitlaat! Echt een mooie sound,geen gepruttel zoals sommige uitlaten  :)

Yorick


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev