Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Boris-Djurre

Citaat van: Heatzone (Mark) op 18 januari 2014, 17:53:45
@ Boris, welkom hier!

Wat mij verteld is, is dat je de auto (eerst warm rijden) gewoon flink in de toeren moet jagen en hij dan minder snel vervuild dan wanneer je rustig rijdt!

Thx...dat flink doorrijden is me wel toevertrouwd. Uiteraard eerst warmrijden (zal even kijken of er een olietempmeter in zit, meestal is het een koelwatermeter...als die op 'warm' staat dan is de motor nog niet warm genoeg!)

mark


Willem

Citaat van: Heatzone (Mark) op 18 januari 2014, 17:49:14
Welkom hier! Mooie Megane en zo vanaf de foto's te zien in een prima staat. Leuk die 16v speedline velgen !-!. De led lampjes zijn ook erg creatief.

Thanks! Ik ga de velgen nog zilver spuiten, want de zwarte lak is niet in super staat en ik vind zwart op zwart maar niks  :P Suggesties over andere kleuren zijn altijd welkom.

Dante

Welkom Watse, Patrick, Bas, Djurre & Willem --
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

MrBas

Renault Megane HB 1.6e HB

Verstappen1987

Hallo,   --

Ted Verstappen, 26 jaartjes jong en woonachtig met mijn vriendin in het altijd mooie en zonnige Rotterdam.
Sinds 25-01-2014 trotse eigenaar van een mooie Renault Megane II 1.5 dCi expression uit 2004.

Mijn vorige auto was een Renault Clio 1.5 dCi, ook een zeer geweldige auto die goed was voor zo'n 900 km per week aan woonwerk-verkeer. Helaas is de Clio vervroegd aan zijn einde gekomen door botsing op de A16 waarbij door 2 achter liggers tegen een voorganger is gedrukt. Het oordeel van de schade-expert was snel en genadeloos; Clio was te zwaar beschadigd en niet meer de centen waar te repareren.

Mijn zoektocht begon toen naar een nieuwe Clio aangezien deze auto mij zeer goed bevallen was. Mee-rijdend met een collega naar mijn werk in zijn Megane II had mij toch wel doen bedenken waarom ik niet voor een Megane zou kijken in plaats van een Clio.
Ik zag de Megane toch wel een beetje als het grotere zusje van de Clio, met meer comfort en ruimte en toch nog erg zuinig.

Het was een behoorlijke tijd zoeken omdat er 1.5 dCi Meganes weinig die een juiste combinatie hadden van prijs/kilometers/staat maar uiteindelijk was ongeveer week geleden de kogel door de kerk, en stond ik buiten bij een occasion-dealer met een papiertje in me handen waarbij ik eigenaar was van een echte Megane.  :9~

Gisteravond een toer-tochtje gehouden met mijn nieuwe auto bij de Maasvlakte 2 om een rustig alle opties uit te proberen en de auto helemaal mijzelf te maken. Absoluut een heerlijke auto waar ik hopelijk nog vele jaren plezier van mag hebben!
----
Renault Megane 1.5 dCi Grand Tour 2004

J to the H (Jeroen)

Welkom Ted,
Ik hoop dat je veel plezier van je megane en van dit forum gaat beleven.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


Karin

Welkom Ted, veel plezier hier en natuurlijk met je auto.

jeroenrs

#5140
Hoi,

Mijn naam is (ook) Jeroen.

Ben 36 jaar jong.
Ben nijmegenaar maar woon sinds 1,5 jaar samen met mijn vriendin in het zuiden van het land,Sittard.

Ik ben werkzaam als int/nationaal chauffeur.

Mijn hele leven al gek van auto,s en er ook al diverse gehad.
Met name Japanse/import genoten de laatste jaren de voorkeur en bleven ook niet geheel on aangetast.
-Impreza wrx 2004 met 378,4 pk 465nm koppel was wel het kopstuk.
-Legacy gtb twin turbo Japanse import 310pk.

Sinds 3 weken ben ik de trotse eigenaar van een megane rs 230 team F1.
Het is nr:608 en 1 van de 40 orgineel nederlands geleverde auto,s.
Gekocht van de 1ste eigenaar.
En auto verkeerd van binnen en buiten in absolute nieuwstaat.

Omdat foto,s meer zeggen dan woorden:










Aan de auto zijn al een aantal dingen gewijzigd:
-Milltek uitlaat vanaf downpipe.
-Fastchip kuurtje +/-250 pk.
-Inleg filter.
-Er zat een Forge dumpvalve op maar deze is vervangen door een GFB mach 1.

Wat is er besteld en wat is er al binnen/gemonteerd.
-Gfb mach 1 Dumpvalve -gemonteerd.
-Milltek open downpipe  - besteld.
-Stri-X line meterset  -Ligt klaar voor montage.
-1 din meterhouder -ligt klaar voor montage.
-Perrin meterhouder voor op stuurkollom -besteld.
-Pioneer radio met stuur wiel inteface kabel set dinges...-bezig met montage.
-Raid hp remklauw lak geel-Ligt klaar voor gebruik.
-K-tec luchtfilter inductie kit-besteld.

Verder spoilerwerk is niet aan mijn besteed ik laat de auto aan de buitenkant zoals hij is maar zal mij meer op wegligging en vermogen gaan richten.


Roy16v

Dat is nou de enige type van een megane 2 wat mij past.
Mooi ding en welkom!

Stefan

Mooi hoor !-!
Knappe wagen Y
Veel plezier ermee en we zien je aanpassingen hier graag terug op het forum!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

jeroenrs

Ik wil wel een project topic aanmaken maar lukt niet  :?

Stefan

Klopt,

Aanmaken van een project pagina is tot nu toe voorbehouden aan betalende rmc leden.
Ware het niet dat we momenteel juist in discussie zijn over een nieuwe aanpak hiervan voor het aankomende jaar.
We hebben namelijk een bestuurlijke en daarbij behorende organisatorische wijziging doorgaan de afgelopen tijd.
Nog even geduld dus tot de tijd dat exact duidelijk is hoe en wat mbt project pagina's.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev