Advertenties

Klets maar raak deel 92

Gestart door matthew, 20 juli 2008, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Postma

Zoals beloofd een paar plaatjes.

De baan was afgezet omdat er de nodige tests plaats vonden van o.a vredestijn.
Maar ook waren er diverse fabrikanten nieuwe modellen aan het testen:

Porsche was aan het testen met een 4 zitter:
traffic.gif
traffic.gif

En een ingepakte Cayenne:
traffic.gif

Audi reed rond met diverse R8'en, om precies te zijn de R8 TDI, de R8 roadster, van deze 2 waren de foto's helaas mislukt, wel heb ik er 1 van de R8 V10, en wat klinkt dat ding lekker!  :9~
traffic.gif

BMW met een ingepakte vermoedelijke 7 serie:
traffic.gif

Mercedes met een vermoedelijke E-klasse:
traffic.gif

Tja, en wat dit is  :?
traffic.gif

Stefan

je moet ze naar autoweek sturen die foto's.. Y
Misschien heb je nog wel mazzel dat je en primeur op de foto hebt gezet ofzo.. :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Was ik inderdaad ook al van plan. Dat de R8 roadster er niet op staat is geen ramp kwam ik vanmorgen achter, die staat namelijk al in het huidige nummer van autoweek  ;)

Mike R.

Netjes, ben benieuwd of je reactie krijgt van de Autoweek.  ;)

Zoekt iemand nog een lieve kat? Dit is wel een schatje hoor, denk maar aan "dat doet ie anders nooit";

http://www.youtube.com/watch?v=gLyFKz1fTdA
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Timo Zuiderduin

Die porsches zijn als het goed is al bekend, die 4-zits is de Panamera en van die Nieuwe Cayenne staan soortgelijke pics ook al voluit op het web. http://www.autoblog.nl/archive/2008/08/20/spyshots-video-porsche-cayenne

de R8 spider:  http://www.autoblog.nl/archive/2008/08/13/audi-r8-spider-betrapt

de 7-serie:  http://www.autoblog.nl/archive/2008/08/08/videos-nieuwe-bmw-7-serie

de rest heb ik zelf nog niet eerder gezien. overigens verwacht ik niet dat die Mercedesfoto de nieuwe C-klasse is aangezien de huidige uitvoering nog maar net op de markt is. en die laatste Foto is vermoedelijk de nieuwe R-klasse.

Maar ik zou de foto's zeker even doorsturen naar Autoweek, als ze nog niet bekend waren en ze de pic's gaan gebruiken krijg je er zelfs nog geld voor!

Dennis Postma

Die mercedes is ook geen C-klasse maar de nieuwe E-klasse vermoed ik  ;)

De foto´s zijn in ieder geval opgestuurd, dus nu maar ff zien of ze er iets aan hebben. Ik vond het in ieder geval super gaaf om te zien.
Wat ook leuk was om te zien daar was daar er een stuk of 7 Alfa Mito´s rond reden met Nederlandse platen met allemaal volk van Alfa Nederland er in. Best een geinig karretje om te zien  !-!

Loco_Mike

veel succes avmj ;)

mijn turbo kitje is besteld hehe

JanJ

Blijk ik de derde persoon van de RMC te zijn die in de afgelopen 3 weken (of zoiets) een bezoekje heeft gebracht aan Kris in België.................... Y

Hij heeft me meteen weer een beetje op de hoogte gebracht van de aangeschafte spullen van de andere 2  :q  :9~.

Gr, Jan.

peterachterop

Kris in belgie.
Wat doet kris?

JanJ

Nope..................  :D ik weet wel wat jij hebt gekocht  Y ..............ik twijfel ook hierover. Ik welke kleur zijn die eigenlijk te verkrijgen en welke kleur heb jij?

Ik zal van de week, nadat ik de auto heb gewassen, wel een plaatje schieten. Jan van Heteren heeft dezelfde gkocht als ik begreep ik.............maar dan voor een klant  8)7 .

Gr, Jan.

matthew

Zo ikben weer terug van 10 dagen vakantie ik ga me nu een beetje bijlezen op het forum es kijken of er genooeg gespamd is

matthew

Nou ik heb weer genoeg te lezen gehad 8)7,  ,al valt het me wel op dat er maar weinig raak gekletst is.

Ja Jochem ik heb toch een bruin tintje gekregen.

Vakantie was lekker ,we hadden alleen een raar gevoel toen we zagen op het nieuws dat er een spain ait toestel was gecrashd daar waren we namelijk mee heen gevlogen(voor de crash dus).Vorr de terug reis hadden we 3 kwartier vertraging en dan vind ik het op kreta toch maar een klein slecht geregeld vliegveld en mogen wij blij zijn met schiphol.

Maar ga nu me bed op zoeken ben echt op nou,Floor slaapt al enige tijd. --

Timo Zuiderduin

3 kwartier vertraging? pfff,.. dan mag je in je handjes knijpen!

Ik had op de terugweg vanuit Costa Rica 24 uur vertraging en zat vast op Miami airport. gelukkig wel door de maatschappij een goed hotel aangeboden gekregen.

Jacob

Citaat van: peterachterop op 24 augustus 2008, 21:40:29
Kris in belgie.
Wat doet kris?

Wat Peter ook al aangaf: waar hebben jullie het over?   l-

Oh wacht, er ging net wel een klein lichtje branden: Kris van Cartuningpoint?

Alex Verloop

Citaat van: matthew op 25 augustus 2008, 01:48:26
Nou ik heb weer genoeg te lezen gehad 8)7,  ,al valt het me wel op dat er maar weinig raak gekletst is.

Ja Jochem ik heb toch een bruin tintje gekregen.

Vakantie was lekker ,we hadden alleen een raar gevoel toen we zagen op het nieuws dat er een spain ait toestel was gecrashd daar waren we namelijk mee heen gevlogen(voor de crash dus).Vorr de terug reis hadden we 3 kwartier vertraging en dan vind ik het op kreta toch maar een klein slecht geregeld vliegveld en mogen wij blij zijn met schiphol.

Maar ga nu me bed op zoeken ben echt op nou,Floor slaapt al enige tijd. --

Chersonissos airport ^^, een keer te laat remmen en je vliegt de zee in :D, gebeurde bij ons 3 jaar geleden bijna :(

EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev