Advertenties

23/24 februari 2008 - Racing Expo FEC Leeuwarden

Gestart door Decepticon#1, 10 oktober 2007, 23:14:26

Vorige topic - Volgende topic

Alex Verloop

Dirk Kuipers

(koltieboy) Dennis Kolthof

Hey Peter,

weet jij toevallig ook waar die megane vlag is! Die toen in Drogeham bij de auto's lag!
Misschien kunnen we die mee nemen daarheen en achter de auto's hangen ofzo!

Decepticon#1

Jazeker, die ligt in mijn garage en kan ik zeker meenemen...alleen dan moeten we m neerleggen...want stokken komen niet meer in de auto  :neen: :x

Leek me wel mooi om de auto's in een cirkel te zetten met de kontjes naar elkaar toe. Iedereen heeft volgens mij wel audio achterin liggen, dus dat kunnen we mooi showen. Ook zat ik te denken of het een idee is om de auto's zo te plaatsen qua cleaning/non cleaning, aangezien Alex, Christaan en Dirk allemaal gecleande auto's hebben en Dennis en ik 'iets meer standaard'. Natuurlijk kunnen we ook met kleurtjes werken. Haha, jullie zien wel, ik ben me al druk in het inleven!  :D

Dennis20

Ik heb ook nog een hele grote vlag...!!!
Misschien leuk voor jullie om mee te nemen! laat maar weten.

Decepticon#1

Je brengt m maar langs  ;)...je komt toch wel kijken  :? Y

Hey Peter,

wat is eigenlijks de de bedoeling moeten wij ook van 10 tot 18.00 uur er staan bij onze auto's?
en kosten wat zijn die voor ons weet jij dat toevallig?
Ik heb ff op de streettuning site gekeken maar word er nog niet veel wijzer van...

Decepticon#1

Ik neem aan dat we ook vast wel rond mogen lopen. Ik maak altijd een beetje een combi van rondkijken en ook bij de auto staan, zodat mensen ook wat kunnen vragen (bv. over de Meganeclub oid.) Ik adviseer wel om een stoeltje mee te nemen en dat we allemaal wat eten/drinken meenemen zodat we ook even gezellig kunnen zitten bij de auto's en wat haffelen.
De kosten staan al eerder genoemd in het topic: 12 euro p.p, dat geld gaat in de prijzenpot (naast de bekers worden ook prijzen uitgedeeld).

We kunnen vanaf 19:00 inrijden. Ik weet niet wat de rest vindt, maar als we 19:00 ergens afspreken (bv. Quatrebras) en daarna Leeuwarden inrijden, Dirk op de Valeriusstraat oppikken en dan naar het FEC doorrijden, dan kunnen we de auto netjes plaatsen, misschien al even wat dingetjes neerzetten/liggen (vlag etc.) en ik neem aan dat we dan nog wel een uurtje binnen om elkaar auto's heen gaan huppelen  :P, dan is het ook zomaar 21:30.

ik kom wel na Quatrebras toe! Zal weinig slaap krijge dan van vrijdag op zaterdag :P moet er om 1 uur alweer uit dan :P

Maar hebben jullie ook iets van polo's of t-shirts van de club die jullie aan doen!
Of hebben jullie net als mij geen van beide dingen?

Dat weet ik Remko daarom vraag ik mij af of zij ze ook hebben zodat we ze in 1x kunnen bestellen voor diegene die ze ook niet hebben ;)

freek

eeey peter. ben al druk met flyers uitdfelen en uiteraard een linkje naar de meganeclub. hopen dat het druk wordt. is het ook mogelijk dat wij als niet echte leden ook bij jullie kunnen staan kletsen of worden de auto's afgeschermd door lint???

want uiteraard ff weer es een kletsje maken lijkt me gezellig
only men of stihl

CD Cabrio

Maare effe vraagje tussendoor, kan ik tijdens de show bij iemand blijven slapen? 8)
Want om nou elke dag heen en weer te moeten rijden van leeuwarden naar deventer vind ik ook zo wat. 8)7

Decepticon#1

Citaat van: freek op 20 januari 2008, 13:06:19
eeey peter. ben al druk met flyers uitdfelen en uiteraard een linkje naar de meganeclub. hopen dat het druk wordt. is het ook mogelijk dat wij als niet echte leden ook bij jullie kunnen staan kletsen of worden de auto's afgeschermd door lint???

want uiteraard ff weer es een kletsje maken lijkt me gezellig

Ik weet niet hoe dat geregeld is, check het even voor je, Hoop toch dat er wat tussendoor kunt lopen.

Alex Verloop

Citaat van: (koltieboy) Dennis Kolthof op 20 januari 2008, 12:21:50
ik kom wel na Quatrebras toe! Zal weinig slaap krijge dan van vrijdag op zaterdag :P moet er om 1 uur alweer uit dan :P

Maar hebben jullie ook iets van polo's of t-shirts van de club die jullie aan doen!
Of hebben jullie net als mij geen van beide dingen?

Bij een bouwmarkt (eerste lekker; K.....) hebben ze op dit moment F1 Renault polo's, shirts en fleecetruien voor resp 9,99 & 19,99.

(niet om de club tekort te doen) Als iedereen zo'n shirt zou dragen op de expo zou natuurlijk wel gaaf (en herkenbaar) zijn!

Ik heb er al 1 liggen i.i.g. die ik aan doe :)

peterachterop

EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev