Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Rogier

is ook vet :P

robin de parkeerplaats was goed vol ;) er waren een paar mooie auto's en er hing een goeie sfeer :D
we houden contact

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Ja als het wat weer is staan er wel redelijk wat auto's :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Colin

Hoi ik ben Colin, 20 jaar oud, sinds vorig jaar april in het bezit van een megane 2.0 16v.
zwerf al enige tijd rond op het forum maar nog nooit mezelf voorgesteld, werd toch een keer tijd.
ik ben inmiddels (mede door dit forum) in het bezit van bumpers etc. Deze moeten alleen nog gespoten worden. iemand een tip?
traffic.gif
Groet Colin
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Robin

Welkom :)

Mooi rood is niet lelijk ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dirk Kuipers

Jep, welkom!
Ik zouzeggen, rij eens bij een spuiter langs in je buurt, an kun je eens horen wat het moet kosten om ze te laten spuiten.

Colin

Al menig spuiter benadert maar allemaal best duur. dus nog even doorsparen. Auto lekt trouwes een klein beetje olie kan dit zijn?

Benjamin Renon

Welkom allemaal.

Laat je het dan met of zonder bon doen. Zonder bon "kan" iets goedkoper zijn. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

iets laten spuiten moet je altijd regelen dat het "zwart"  gedaan kan worden.
Veel mensen die bij een spuiter werken kunnen (en mogen) vaak 's avonds en/of in het weekend gebruik maken van de spuitcabine.
Zo heb ik het iig altijd wel geregeld met iemand.. Y ;)

matthew

Welkom allen

Citaat van: d33m4n op 15 april 2009, 22:55:01
eens kijken of we elkaar herkennen, zal ik een witte roos in mijn haar doen? (lees op mijn kale hoofd plakken)

(hoe doe ik een plaatje bij mijn naam? kan het nergens vinden)

Een plaatje bij je naam kan alleen als je lid bent van de meganeclub.

Citaat van: colima op 15 april 2009, 22:58:43
Hoi ik ben Colin, 20 jaar oud, sinds vorig jaar april in het bezit van een megane 2.0 16v.
zwerf al enige tijd rond op het forum maar nog nooit mezelf voorgesteld, werd toch een keer tijd.
ik ben inmiddels (mede door dit forum) in het bezit van bumpers etc. Deze moeten alleen nog gespoten worden. iemand een tip?
traffic.gif
Groet Colin

Je kunt inderdaad informeren of een spuiter het ook in zijn vrije tijd doet,dan heb je echter alleen geen garantie,dus dit zou ik alleen doen bij iemand die je kent of iemand die jij goed kent em die een spuiter adviseerd,anders is de kans op kaaiwerk wat groot en krijg je spijt en kost nog een keer een x bedrag om het weer netjes te krijgen.
Bij een bedrijf heb je garantie,als het niet goed is ga je terug,en inderdaad spuitwerk aan de auto of onderdelen kost best wel veel geld.

Colin

kijk een duidelijk antwoord. ik zal is wat offertes op gaan vragen. iemand een idee over die olie drupjes?

Stefan

Ik weet het niet :neen:

Maar ik zou toch ff de zoekfunctie gebruiken of anders een nieuw topic openen, want dit topic is ergens anders voor bedoeld iig Y !-!

Colin

das ook weer zo. opt forum niet kunnen veel vinden. koppaking enzo mist ie wat symptomen voor. denk dat het een rubbertje is ofzo. Wat voor olie moet er in een 2.0 16V? 5W of 10?

matthew

Er moet 10w40 in en dan van shell of elf of castrol of kendall beetje de betere merken pakken.

Ik weet niet waar die precies lekt,maar kan een krukaskeerring distributie zijde zijn of aan de versnellingsbakzijde.Het kan ook klepdekselpakking zijn (maar dat doen ze allemaal wel een beetje),of een nokkenaskeerring.

EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev