Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

Welkom, veel plezier met de nieuwe Meg !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

hansvink

Bedankt!! Ik heb wat plannen met de Megane. Ik wil de strips op de zijkant en de bumper ook in dezelfde kleur spuiten als de rest van de auto, dat lijkt mij erg mooi. Volgens mij is chip-tuning ook stoer bij deze auto.

traffic.gif

Genoeg plannen dus,

Gr Hans Vink

Stefan

Stootlijsten zeker meespuiten ja Y
Is een hele verbetering.
Wel zorgen dat ze glanzend worden (dus net als de rest van de auto) en niet mat als de stootlijsten zelf alleen dan in dezelfde kleur..

Domier

Hallo,

Mijn naam is Domier (of eigenlijk Dominic maar voor de vorm houden we het op Domier)
Ik ben 25 jaar en woon in het altijd prachtige maar o zo saaie Purmerend.

Ik ben de trotse eigenaar van een Renault Megane Coupe 1.6 uit het bouwjaar 1996.
Even een paar foto's voor de afwisseling..

Nieuwe Update is weer noodzakelijk...

Er zijn nieuwe velgen onder gekomen..

traffic.gif

traffic.gif

traffic.gif

Update-je voor de Megane...

traffic.gif

traffic.gif

Zo was de Megane...

traffic.gif

traffic.gif

Binnen niet al te lange tijd komt er een kitje rond en een High wing want het schamele vleugeltje
vind ik maar niks (ziet er naar mijn mening ook niet mooi uit).

De auto hiervoor was een rode Opel Corsa C alleen die had geen zin meer na
een lichtelijke confrontatie met een boom.
Foto van de Corsa
Ik heb in het verleden een Subaru Impreza WRX gehad.

traffic.gif

traffic.gif

Heb je vragen?

Stel ze gerust.

Stefan

Benjamin Renon

Welkom en veel plezier op 't forum.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Decepticon#1

Welkom allemaal! Hopelijk komen we jullie allemaal een x tegen op een meeting!

@Domier...het heeft lang geduurd, maar je bent de eerste die ik zie met dezelfde sideskirts als ik! Staat m goed. En ik blijf een fan van je voor- en achterbumper!

paikey

Welkom domier

@Peter,dan zul je binne nu en een maand de 2de tegen komen met de zelfde skirts :P

Domier

Ik ben blij dat ik welkom ben hier :p (kan ook niet anders aangezien ik net als de meeste hier gewoon een autoliefhebber ben ;))

Ik ben nu nog opzoek naar een Mégane Cabrio. Liefste uit het zelfde jaar en ook geel... Mag gewoon standaard zijn. (als de zelfde bumpers en skirts er op zitten is dat nog beter zelfs :P) Dus iemand die zijn cabrio kwijt wilt voor een klein prijsje???

lúk

welkom !-! alleen de stap van dikke  subaru naar megane 1.6 kank nie zo goed begrijpen :?
is tog groote stap terug ;)

Domier

Citaat van: lúk op 25 december 2008, 16:52:59
welkom !-! alleen de stap van dikke  subaru naar megane 1.6 kank nie zo goed begrijpen :?
is tog groote stap terug ;)

Dat wil ik je wel vertellen hoor. De impreza is weg gaan omdat ik op het randje stond om deurwaarders over de stoep te krijgen. En daar had ik absoluut GEEN zin in. En tussen de impreza en de wrx heb ik nog 4 auto's gehad waar ik er met 3 daarvan geen geluk heb gehad. Na de impreza kwam een rode Corsa (nieuw) foto vind je in voorstel bericht) die is 1 dag na zijn 1 jarig bestaan total loss gegaan door natte sneeuw en een confrontatie met een 60 jaar oude eik.. Daarna kwam een corsa diesel.. Ik ging dieselen omdat ik met de corsa in 1 jaar ruim 30.000 km had gereden.. met de corsa raakte ik van de weg door een tractorbestuurder die nogal RUIM de bocht nam :@ dus toen belandde ik met mijn rechterkant over 2 kantbetonblokken (van die schuine die je ook wel eens bij rotondes ziet.. Daar had ik een schade post van 6000 euro (dat had ik niet liggen dus de auto maar verkocht. toen een Clio gekocht die had ik toen net een maand en daar kreeg ik een ongeluk mee (kop-staart botsing) dus die kon ik ook afvoeren. voor dat wrak kreeg ik toen maar 900 euro voor dus toen kocht ik een andere Clio. een 1.4i uit 1992. dat was echt een hele goede auto. geen roest en dergelijke en hij liep 195km/u op de gps... daar heb ik een jaar mee gereden en na de apk verkocht ik hem omdat ik me weer kon veroorloven om wat ruimer te rijden want een Clio uit '92 zijn niet echt ruim voor lange mensen.. Dus toen ben ik bij de Mégane uit gekomen. En toen kreeg ik ook nog een meevaller van de belasting dus kon ik hem meteen ff wat knapper maken..

Ik hoop dat je nu snapt waarom de stap is genomen.
Maar ik kan je garanderen als ik het geld zou hebben dan zou ik DIRECT weer een Impreza kopen. (want ik mis hem echt nog steeds...)

lúk

dat kan ik begrijpen ja :q a ik heb zelf ook me megane in prak gereden ma ben er wel beter van geworden :D

Domier

Tja de een heeft meer geluk als de ander zullen we maar zeggen dan.

lúk

daar kan ik alleen maar op zeggen gelukkig wel ja ;)

Tim

Welkom Domier, een megane is ook geen verkeerde auto (volgens mij, want heb er zelf geen gehad :D )
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev