Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

redmankamikaze

Zo ik rij nu al een tijdje probleemloos rond met mijn Coupe!

Ben echt supergelukkig, bij de reparatie van de koppakking bleek ook dat er een gat zat in het inlaatspruitstuk, dus is deze gelijk mee vervangen, echt vaag.
Koelfan van de radiateur is ook aangeslagen, dus daar hoef ik ook geen zorgen meer over te maken. Op moment ben ik keihard bezig om een resterend geldbedrag aan me ouders terug te betalen, en dan kan ik weer gaan sparen om de zijkanten roest, kras en deuk vrij te krijgen!

Doe denk ik niet teveel geks aan deze auto, aangezien ik vorig weekend in een 2.0 16v Clio Williams heb gereden, die voor het raceteam van school is, en dit toch veel sneller gaat... Maak de auto ff mooi strak, iets verlagen, velgjes, en dan sparen voor een snellere wagen!

Matthew ik heb wel teruggeschreven altijd via PM naar je, maar om de een of andere manier word de PM dus niet verzonden. Ik wou je wel bedanken voor je meedenk werk!

matthew

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dirk Kuipers

Dirk Kuipers

Wees welkom! Veel plezier met je nieuwe bolide.

Alex Verloop

Welkom allen en veel (tunings) plezier  !-!

Jaap de Jong

Welkom! :) Ik ben benieuwd naar de foto's.. ;)

Tim

Stefan

Welkom Tristan !-!

ennuh..
Waarom heb je een engelse auto eigenlijk..?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Tim

Paultje

welkom erwin. 1 tipje. vervang ff de orange knipperlichten. Kost opzich niet zoveel en het ziet er ( vind ik ) mooier uit.
Maar welkom op het forum. Ook nog plannen om lid te worden?
snappie

Dirk Kuipers

Wburgwal

Hallo,

Ik ben Wouter, 23 jaar en woon in Veenendaal.
Ik ben bijna in het bezit van een Megane 2 1.6 3dr in het blauw. Foto's volgen zsm
Heb hiervoor een zwarte kawa z750 gehad, maar wegens tijdgebrek heb ik die de deur moeten wijzen  ;(

Verder werk in de supermarkt, en studeer daarnaast Retailmanagement aan de Hogeschool Saxion in Enschede.
Hobby's zijn voetbal(de graafschap) vrijwilligerswerk en NORMAAL en zoveel mogelijk optredens bezoeken.

Groetjes,

EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev