Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Edwin Postma

welkom, mooie megane.
maar die clio was ook gaaf !-! !-!
Truckertje

Meggy coupe

dank u allemaal  ;)
ik weet niet als jullie mij gaan zien op een evenement in NL...
met de clio zat ik ook op een nl forum en de meetings waren toch altijd redelijk ver ;)

Dirk Kuipers

-Erik-

hallo allemaal!

Ben inmiddels al een poosje lid van dit forum en ben er nu aan toe om mij maar eens voor te stellen.
Mijn naam is Erik en ben nu 23 jaar en woonachtig in Hardenberg.
Sinds april 2010 heb ik mijn eerst auto gekocht; een Renault Mégane Coupe 1.6e uit juni 1997 met een tellerstand van 131.000 km.
Inmiddels heb ik al veel plezier gehad van mijn auto en staat de teller op 142.000 km. Ja, hij staat niet meer stil.

Hier wat foto's van afgelopen zomer.

traffic.gif

traffic.gif

traffic.gif

traffic.gif

traffic.gif

traffic.gif

Mijn kameraad Stony op dit forum, genaamd Robert heeft me al geholpen met het vervangen van de zij knipperlichten
Concreet is het gedeelte 1.6e er vanaf en het glas is helder met een zwarte achtergrond en inmiddels het embleem RS verwijderd.

Voor 2011 is er een grote klus op het programma.
Erwin ten Brinke boot zijn lederen interieur aan op het forum en daar ben ik op ingegaan en heb het gisteren gekocht.
Vandaag alles bij hem opgehaald en gestald in een kelder en begin volgend jaar gaat de metamorfose beginnen ook hier zal stony mij bij helpen.
Had al uitgezocht of een interieur van een ph2 in een ph 1 past en dit moet kunnen volgens velen die mij voor gingen.
Als iemand hier nog adviezen over heeft graag even een pm aan mij!

Verder heb ik een set spiegels achterlichten en deurgrepen in mijn bezit om bij de spuiter in kleur te laten maken.
Dit zal begin volgend jaar ook gerealiseerd worden.
en verdere toekomst plannen zijn een set nieuwe velgen zodat de originelen voor de winterbanden gebruikt kunnen gaan worden.

Ik hoop dat jullie zojuist ook meer te weten zijn gekomen wat mijn plannen zijn en hoop veel gebruik te maken van het forum.

Met vriendelijke groet,

Erik Bruinsma

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

bensi

Hallo

mijn naam is Ben Siebers, ik kom uit Zelhem, een mooi dorp in de prachtige Achterhoek.
Ik ben getrouwd en heb 2 prachtige dochters die allebei al een eigen gezin hebben.
Ik ben werkzaam als applicatie beheerder op een grote scholengemeenschap.
Na ruim 4 jaar in een Megane 1 1.6 RN te hebben gereden waar ik ontzettend tevreden over ben heb ik nu sinds 2 weken een Megane 2 1.4 Authentique Comfort. Een heerlijke auto voorzien van allerlei leuke en nuttige zaken.  :)
Verder heb ik als pure hobby rijder een Motor, een Yamaha XJ 600S Diversion die ik zelf onderhoud, een heerlijke hobby  Y

Ik hoop hier op het forum a;;er;ei nuttige dingen te ontdekken en wellicht hier en daar ook iets nuttigs bij te kunnen dragen.

matthew

Rogier

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ErikWiering

Hallo.

Mijn naam is Erik Wiering.
Ben 21 jaar en geboren in de stad groningen.
Ik woon nu in 2e Exloermond ( Drenthe ) dicht bij emmen.. denk dat jullie dat beter in de oren klinkt ;$
Ben werkzaam bij een keuken bedrijf in gieten ( Drenthe ) of terwijl ecokeukens.
Ik heb sinds twee jaar nu een renault megane coupé 1.6 16v zilver van het bouwjaar 2000.

Mijn megane is nu nog vrij standart .. op 17'' velgen, dynamik einddemper '' zeer mooi'geluid '' en kleine toepassingen na.
Deze jaar komt er verandering in en ik heb de volgende onderdelen dan ook al thuis liggen.
Een raamspoiler wat nog een kleur moet en een laguna onderlip.
Deze worden naar de winter er op gezet met de handgrepen ook in kleur gespoten en ga ik nieuwe velgen kopen / 17'' tenzo shu gummetal.
Maar loop der jaren wil ik van mijn megane een project gaan maken, alleen wil mijn geld boom nog niet echt groeien ;$

Helaas kan ik geen fotos plaatsen.. maar ik wil laten weten dat ik waarschijnlijk deze jaar nog wel lid wil worden van deze club want ik ben zeer te spreken hoe jullie met elkaar om gaan echt top Y

Groetjes ErikWiering.
Renault is niet voor even.. maar voor je hele leven!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Benjamin Renon

Welkom Erik! !-! Succes met je project.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev