Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 25

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:50:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paikey

jha daar zat ik ook al aan te denke maar toch horen ze zo te zitten.......(meestal op je cd speler staat de pauze ok in het midde ;)

rs50jochem

Het zijn jouw pedalen.. Ik had ze omgewisseld gemonteerd.. ;)

matthew

ze moeten volgens mij ook andersom .koopeling=pauze    rem=stop    gas=play

rs50jochem

Haha..!!! Ik denk dat de meeste het wel anders zouden doen idd.. Maargoed.. Als je met de rem waarmee je stopt wilt pauzeren.. En met de koppeling wilt stoppen.. Tsja.. Verniewend.. Hahahaha...!  :q :D

paikey

gelukkig is da zo om te wisselen :P maar nu ff nie want de auto is en tijdje uit logeren hahaha

Stefan

ze zitten echt gewoon omgewisseld hoor... Y
Lijkt me wel duidelijk aan de symbolen te zien..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Pientje

He Alex,
Is die foto niet bij stroeve gemaakt die golf 1 komt zo bekend voor.
inlaatspruitstuk ziet er mooi uit, vind het altij dmooi als het inlaatspruitstuk gepolijst is.

Alex Verloop

Klopt  !-!, verchromen en polijsten etc wordt door Gerjan verzorgd ;). Heb er wel vertrouwen in dat het daar goedkomt ;).

2e week van december krijg ik alle verchroomde delen terug, dus dan zullen we wat beleven  :9~

Michel Cijs

ziet er fraai uit Fabian! Y

wellicht nog een idee om de ronding van de motorkap helemaal door te laten lopen, ook dik:
niet zo extreem als op de foto's maar ik bedoel de ronding door laten lopen en het opstaande stukje waar het logo eerst zat dus geheel laten vervallen


FabianMegane

Dat is idd ook wel een dik idee Michel, ik ga het eens overwegen !-!!

Tips and tricks zijn altijd welkom!

Laurens Klein

ziet er netjes uit Fabian. En ik vind die ophoging in het midden juist wel mooi. Maakt hem agressiever.

Dirk Kuipers

Ben benieuwd naar het eind resultaat Fabian,
Succes ermee!

Decepticon#1

Ziet er al vet dik uit Fabian! Volgend jaar maar eens even mee naar wat shows en clubpresentaties kerel!

Joey Voormolen

Ziet er zeer heftig uit.
Weer een mooie uitgebouwde megane erbij, motorkap ziet er zo ook strak uit
Lowered M3C GT

matthew

Ziet er goed uit Fabian,maar zelf zou ik ook waar de roosters zaten helemaal gelijk maken,zoals foto van Michel ,wel zonder die luchthapper laten dan.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev