Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 25

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:50:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Decepticon#1

Zet m op Dirk! Ik wil deze keer ECHT achter het oranje monster aanrijden!

lúk

nou idd dat pluiz je niet zomaar uit 8)7 dat je er nog gedult voor hebt man pfff :x
tuning is leuk maar je wil tog ook x rijden in je bolide :q hier word je tog wel x moe van
suc6 en hoop voor je dat het klaar is. als je van je skie vakantie terug komt !-!

matthew

Hey Dennis goed weer wat van je te horen,wel slecht dat het allemaal zo is gegaan met je auto,wel vreemd ook vind ik dat je hem naar iemand brengt en vervolgens je een half jaar je auto niet ziet.

Idd hoop ik ook dat alles heel blijft alles zo mooi aan elkaar in 1lijn strak,maar ga je de koplampen voor er nog wel goed inkrijgen.(ik weet dat het origineel allemaal net moet kunnen).

@Dirk ja het wordt inderdaad tijd dat je er echt van kunt gaan genieten.

@Peter van der Meij

Jij weet ook van geen ophouden haha.
Ben wel benieuwd naar het resultaat.

Decepticon#1

@Matthew...ach...je weet hoe dat gaat he? Ik wilde idd stoppen met de verbouw van de wagen, maar ik heb er nog zoveel lol aan dat ik nog een jaartje doorga. Jullie zullen het wel zien, het zal jullie vast bevallen!

(koltieboy) Dennis Kolthof

@ Matthew, Het is inderdaad allemaal raar gelopen!
En dat hij een half jaar daat gestaan heeft zonder hem een tijd te hebben gezien had ook zo ze redenen, door drukte op me werk had ik na me werk bijna geen tijd over om steeds naar die gast toe te rijden.
Tot dat ik dus weer tijd had ben ik direct heen gegaan en ja baal achteraf wel dat ut zo is gegaan...
Maar het komt nu allemaal goed en daar ben ik nu gewoon blij om.  :)

Joey Voormolen

Hoop voor je dat het dan nu eindelijk voor bij is & dat je dan eindelijk weer kan rijden & naar meetings komen hebben wij weer wat te zien ;)
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev