Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 25

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:50:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Hier kunnen we onze meningen over projecten weer geven

lúk

goed bezig lex !-! jij neemt meer plamuur en shit af dan de meeste spuitbedrijfen volgens mij :D

peterachterop

Lex bestel jij dat bij een schade hersteller?

Alex Verloop

geen idee. Pluk altijd alles van Ebay :). Echt erg goed spul dit (voor smirdex schuurpapier :D).

@Lúk, valt mee hoor, hoop hier bijna alles mee te kunnen doen ;) 4.3kg softplamuur en 3.6kg gf plamuur ;) Rest is filler ;)

Laurens Klein

kzag het al staan op automaxx. Echt ontzettend dik die achteras(net als de rest van het project). Wat voor een velgen komen eronder? En hoeveel km denk je per jaar te gaan rijden? want je banden zullen flink gaan slijten:)

Reinier Goorden

Gaat een flinke verbouwing worden Kenny, die kap op de cabrio  ;) Ben benieuwd  :q

Michel Cijs


Decepticon#1


rs50jochem

Werkelijk heel erg goed bezig Alex..!!

Ach, qua camber mag het nog wel wat schuiner.. Je gaat toch amper kilometers maken met je Megane.. En anders gewoon regelmatig andere bandjes erop leggen.. (Ik heb hier nog een splinternieuwe set 215/35X18 liggen :q)..


@ Kenny, is dat niet een motorkap van een nieuw model twingo.. Hahahaha.. Ik ben benieuwd wat er gaat komen..!!!

Kenny Mattheus

Citaat van: RS50Jochem op  6 november 2008, 10:29:08
@ Kenny, is dat niet een motorkap van een nieuw model twingo.. Hahahaha.. Ik ben benieuwd wat er gaat komen..!!!

Neenee Jochem, dat is de kap van de nieuwe fiat panda ;-)
Veel gaat er op zich niet veranderen hoor :-)
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Laurens Klein

dat carbon ziet er weer fantastisch uit. Is elke keer weer een feest om je projectpagina te openen 8)7

Hoe heb je je achterlichten nou zitten? Of heb ik eroverheen gelezen?

Alex Verloop

heb je niet overheen gelezen ;) want het staat nergens, ze komen iig niet meer in de kofferdeksel, beviel me niet :)

Laurens Klein

dat eerste plan vond ik er mooi uitzien. Maar dat paste niet oid? Of vond je dit er ook niet uizien?

gr.

Alex Verloop

mja, geen van beide opties beviel me ;) Lampen stonden veel te ver naar binnen. De 3e en laatste optie wordt het beste :P

Laurens Klein

haha, 3 maal scheepsrecht. Ik ben benieuwd ernaar.

Je had toch ook andere koplampen? Wat voor precies?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev