Advertenties


Interessepeiling meeting Overijssel

Gestart door Collin, 13 januari 2008, 23:19:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Collin

Zie her en der meets maar overal 'ver weggistan'

Eventueel meet in Oldenzaal/Enschede/Hengelo?


Of is hier geen behoefte aan...
No nuts, no glory!

CD Cabrio

Das voor mij nog wel een keer te doen,
anders doe je deventer ligt net iets centraler 8)

Dirk Kuipers

Overijssel is voor mij nog wel eens te doen. Deventer wordt dan al wel weer wat ver. Is nog wel te doen, maar niet om "even" met 3 auto's te meeten ofzo.

Alex Verloop

Enschede is ook weer sjown "uithoek". kan je beter inderdaad iets centalers nemen. Zwolle oid ;)

Dennis Postma

Zolang het een clubmeeting is ben ik zeker geintresseerd. Deventer is zeker goed te doen (voor mij) maar Zwolle is nog beter natuurlijk  ;)

CD Cabrio

Zwolle is voor mij ook wel te doen hoor, maar enschede is weer net iets te ver o-)

Decepticon#1

Zwolle maakt het denk ik ook wel interessant voor mensen uit bv. Groningen en Friesland...

Marcelo

is die meeting dan alleen voor leden???

Voor mij is zowel zwolle als deventer een klein stukje o-)

nouja hoor het wel;)
Gr Marcelo

Dirk Kuipers

CiteerZwolle maakt het denk ik ook wel interessant voor mensen uit bv. Groningen en Friesland...
Zo is het! :) Kunnen we er mooi een keer heen tuffen. :)

Citeeris die meeting dan alleen voor leden???
Regiomeetings zijn niet alleen voor leden, dat zijn alleen de officiele ledenmeetings.
Dus jij bent hier ook welkom. :)

Alex Verloop

Citaat van: Decepticon#1 (Peter) op 14 januari 2008, 22:25:14
Zwolle maakt het denk ik ook wel interessant voor mensen uit bv. Groningen en Friesland...

Daarom was dat ook mijn opmerking om het was "centraler" te doen. Enschede is 40min, Zwolle 30, dus dat is het probleem niet. Maar hoe centraler, hoe meer mensen lijkt me :)

Als er al iets geplanned gaat worden. Het liefst NA 24 februari ;)

Decepticon#1

Citaat van: avmj op 15 januari 2008, 10:43:35
Citaat van: Decepticon#1 (Peter) op 14 januari 2008, 22:25:14
Zwolle maakt het denk ik ook wel interessant voor mensen uit bv. Groningen en Friesland...

Daarom was dat ook mijn opmerking om het was "centraler" te doen. Enschede is 40min, Zwolle 30, dus dat is het probleem niet. Maar hoe centraler, hoe meer mensen lijkt me :)

Als er al iets geplanned gaat worden. Het liefst NA 24 februari ;)

Haha, idd...NA 24 februari!

lúk

als ik dat zo zie is er tog wel belangstelling voor een meeting in zwolle ;) leuk om te zien  !-! mooie plek om meschien te staan is bij de ijsselhallen, veel ruimte geen plaats waar je overlast kan veroorzaken wel goed te berijken van af de snelweg !-! na de 24e prima word het weer meschien ook weer wat beter :D

Edgar

Zwolle is de mooiste plek bij de macdonalds op het industriegebied. Bij de gevangenis daar. Mooi groot terrein en meteen voorzien van catering.

lúk

jij bedoelt de marslanden  ;) naast de mac :D

Dirk Kuipers

CiteerMooi groot terrein en meteen voorzien van catering.
Kijk, dat lijkt er inderdaad meer op. Een hapje erbij is nooit verkeerd! :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev