Advertenties


Interessepeiling meeting Overijssel

Gestart door Collin, 13 januari 2008, 23:19:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CD Cabrio

#15
Stel vreetkezen >:D
maar ben het met luk eens, dat de ijsselhallen een betere oplossing is.
En lekker dicht bij de stad kunnen we daarna effe colaatje drinken o-)
Dan neem ik nog wel effe een zakkie pinda's mee :q

lúk

hahah de wijze woorden van papa christiaan o-) en bij de ijsselhallen zit de jumbo op loop afstand kan je pindas kopen  :D

CD Cabrio

Citaat van: lúk op 15 januari 2008, 19:38:27
hahah de wijze woorden van papa christiaan o-) en bij de ijsselhallen zit de jumbo op loop afstand kan je pindas kopen  :D

En vergeet het tankstation niet.

Decepticon#1

Als dit niet meer lekker, euh, gezellig wordt, dan weet ik het ook niet meer (burp!)

rob84

kom ik dit x ook wel eem kijke
als dat mag natuurluk:P

Marcelo

Helemaal goed(Y)

Ik kom dan waarschijnlijk ook langs:D
Mits mijn megane het dan nog doet 8)7

Groetjes:D

Collin

Hmm, Zwollywood ligt dan weer een endje verder dan de bedoeling was maar is ook een keer te doen (bij voorkeur met warmer weer)

Oorsponkelijke opzet was dus echt regio Oldenzaal/Enschede/Hengelo/etc.!
No nuts, no glory!

Edwin Postma

als er een meeting is hiero in zwolle big city 8)7
dan wip ik ook ff langs op het fietsje tenzij ik dan mijn rijbewijs en een auto heb.

mvg edje !-!
Truckertje

Alex Verloop

Punt is, dat Zwolle gewoon een stuk centraler is (dus meer opkomst) dan bv Enschede. Wat ik zie, Zwolle-Enschede, voor mij alletwee even ver. Maar aangezien Zwolle wat centraler ligt (zie bovenstaande posts) was het een voorstel ;)

Decepticon#1

#24
Citaat van: avmj op 28 januari 2008, 20:32:50
Punt is, dat Zwolle gewoon een stuk centraler is (dus meer opkomst) dan bv Enschede. Wat ik zie, Zwolle-Enschede, voor mij alletwee even ver. Maar aangezien Zwolle wat centraler ligt (zie bovenstaande posts) was het een voorstel ;)

Dan komen er sowieso meer mensen uit het Noorden weet ik zeker...en daar zitten ook mooie wagens (en aardige mensen)...of niet Lex?  :q

(koltieboy) Dennis Kolthof


lúk

peter is altijd aardig  ;) nouw zo te zien is er genoeg animo voor !-! ik zou zeggen roep een datum na 24 feb  8)7    (niet allemaal tegelijk  :D)

(koltieboy) Dennis Kolthof


peterachterop

in het noorden zijn we allemaal aardig...



...of niet?!

lúk


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev