Advertenties


vleugeldeuren

Gestart door Jan 47, 15 oktober 2005, 18:50:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan 47

Ik ben in het bezit van een renault megane cc uit 2005.
Zijn  er voor dit model vleugeldeuren te verkrijgen.
Waar zijn die te verkrijgen en wat zijn de kosten.

Bvd Jan


Ferdi

bij LSD www.lsd-doors.de kun je ze kopen voor dacht ik 1200 euro  :D

mickeynox

En dan het monteren nog eens erbij. Want ze zijn niet passend voor een megane  :'(

Ferdi

hij vroeg toch voor een CC II  ;)

ik zoek al maanden naar vleugeldeuren... ben al een heel eind, maar waar... dat zeg ik jullie niet!  :P

bespaar de moeite niet in NL iig  ;)

Timo Zuiderduin

#4
Ik zou zelf voor de deuren van LSD gaan.
zag in de nieuwe Automaxx ook een crashtest staan met die deuren en dat stelt je wel wat meer gerust!
naar mijn idee zijn niet alleen de looks maar ook de veiligheid van groot belang!

p.s. wat ik van de site van LSD begreep is dat ze er gewoon zijn voor de Megane! http://www.lsd-doors.de/content/10_Lieferprogramm/renault.php
en ja, laat ze wel inbouwen door een professioneel bedrijf! je wilt niet dat ze er na 3 weken uitvallen, of dat de deuren niet goed meer aansluiten!

ai, ik zie nu pas dat dat het nieuwe model betreft! :-X  :-X

GVR

ik heb eens een foto van zo'n auto met vleugeldeuren gezien.

Ferdi

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 15 oktober 2005, 19:35:57


ai, ik zie nu pas dat dat het nieuwe model betreft! :-X? :-X


het kwartje valt!  ;)  :)


drbiqs

meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Michel Cijs

tis ontzettend mooi

jammer dat het zo ontzettend kl*t* werkt, problemen met afstelling, waterafvoer etc

maar voor de show is het super, LSD is iig wel de marktleider en waarschijnlijk dus het beste aan te raden

Tuned

Citaat van: Ferdi op 15 oktober 2005, 19:22:31
hij vroeg toch voor een CC II? ;)

ik zoek al maanden naar vleugeldeuren... ben al een heel eind, maar waar... dat zeg ik jullie niet!? :P

bespaar de moeite niet in NL iig? ;)

bij popke in de buurt kunnen ze dat voor de megane phase 1 lambo deuren voor je maken 1400 euro.

maar wil dan wel weten waar jij ze vandaan kan krijgen ferdi en voor welke prijs... want dat zeg ik niet slaat natuurlijk nergens op

sebastiaan

#11
waarom alleen phase 1 dave?

Tuned

oeps bedoel eigenlijk de oude meganes dus ook de phase 2  ;D

Timo Zuiderduin

volgens mij kan je de vleugeldeuren ook op normale wijze openen!!
of heb ik dit helemaal bij het verkeerde eind?

peterachterop

ja je hbt t bij t verkeerde eind.

De ophanging wordt vervangen door een nieuw systeem met een zuiger welke op een scharnier zit.
de deur gaat eerst ongeveer 15cm naar buiten en daarna, mits goed afgesteld, kun je de deur met 1 vinger omhoog doen.






EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev