Advertenties


vleugeldeuren

Gestart door Jan 47, 15 oktober 2005, 18:50:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen

Volgens mij kun je de deur ook gewoon open doen.

Remko LvB

Idd deur is ook gewoon open te doen.

Timo Zuiderduin

ja dat dacht ik dus ook!
heb die jongen met die Seat Arosa met vleugeldeuren weleens gesproken en ik meen me te herinneren dat hij ze ook gewoon open kon doen! maar toen ik hem sprak was ik niet al te helder dus kan zijn dat ik het verkeerd heb (zat de nacht daarvoor op Q-base dus was nogal slaperig)

Tuned

maar waar zijn ze nu te koop voor de phase 1 en 2 megane?

ppveenstra

#19

GVR

Bij mij in de buurt zit ook een zaakje die vleugeldeuren monteerd/verkopt.Deuren gaan dan verder omhoog dan van LSD. Hij heeft een gele golf variant, misschien wel eens op beurzen gezien. Hoeveel cm is 45%?

ppveenstra

#21
volgens mij is dat meneer bs-tuning

Timo Zuiderduin

#22
ligt er aan vanaf welk punt je rekent, hoe langer de deur hoe meer centimeters. valt dus niet te zeggen,..
45 graden is de helft van een volledige hoek (90 graden dus).

Joost-cabrio


coupe-monte-carlo

#24
en dan maar hopen dat je gasveer de juiste druk heeft.. e.d...

Rmc_Jelluh

ik heb het een tijd terug na gevraagd voor de megane maar was bij LSD nog nieh te krijgen..
en dat zijn deuren met E keurmerk daar moet je op letten als je je auto door de keuring wil hebben .. vertelde ze mij ..

en euh ja zijn echt wel vet ook bij megane .. maar gemiddeld LSD systeem incl inbouw in venlo ong 1800 eurie..


Remko LvB

Ik zal thuis mijn mailbox eens doorspitten.. heb ooit ook een keer contact gehad met een Duits bedrijf die bezig was met de vleugeldeuren. Op dat moment dat ik ze aanschreef, hadden ze ze nog niet. Heb ik toen ook niet al te lang voor hoeven zoeken. En IK deel het wel graag met jullie hoor  ;D

Grtz. Remko LvB

Timo Zuiderduin

#28
voor de spaanslezers onder ons.

www.gaviotdoors.com

of ff googlen, staan volgens mij nog wel een paar nuttige links tussen maar heb nu geen zin om dat allemaal door te spitten.

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=lambo-doors+megane&meta=

megane74

Als ze een kit voor de Megane II op de markt brengen zoals deze hieronder zou ik hem kopen.
Deze deuren gaan lekker ver open wat handig is voor een makkelijke instap zeker bij een 4 deurs.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev