Advertenties


vleugeldeuren

Gestart door Jan 47, 15 oktober 2005, 18:50:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tuned

sure man no problem
but you should know that it's all custom work, i have researched a lot of things and found out that ther's no Lambo doors for our megane there's only for the megane 2.
so i got one from GT Racing it's a honda civic Lambo door kit the coupe civic 92-95 for around 500$ shipped and then i hvae cut the inside of the fender and made the wiring longer and it took me a ot of custom work such as there's a bridge inside the left fender and there's no brodge inside the right one and also i have cancelled the water reservoir for windows on the right side let me know if i was of help if you need anymore information i wouyld be more than glad to help out


eigenaar van de gele megane, dus hoelang en hoever je ook moet zoeken let er wel op dat het een lastig verhaal word ::)

peterachterop

wat is eigenlijk het verschil tussen lambo doors en suicide doors.

Tuned

suicide doors klappen naar achteren weg, maar vind ik pers. alleen maar mooi op bijv, een crystler 300 c dat de voorste deuren gewoon open gaan en de achterste naar achteren klappen.


dennis

ik ben nu op mijn renault megane coupe fase 1 vleugeldeuren aan het monteren.fotos komen zo snel mogelijk.

peterachterop

serieus?

Ben benieuwd geloof t pas als ik de foto's zie. ::)

dennis

over 3 weken is het af  dan heb ik fotos er van.

Edgar

Zelfs de kant en klare kits van LSD behoeven nog enig custom werk. Zo heb ik voor de 206 gekeken en het komt er op neer dat de voorschermen moeten worden aangepast en daarvoor moet de voorbumper eraf de zijschermen eraf netjes bewerken. De deuren demonteren en de oude scharnieren verwijderen. Vervolgens de nieuwe scharnieren plaatsen de deuren er weer inhangen, de aangepaste zijschermen erop en de voorbumper weer terug. Dit alles is natuurlijk kort samengevat alles bij elkaar ben je met zijn tweeen een leuke midweek of lang weekeinde aan het klussen. Mits alles mee zit en je niks kapot maakt of afbreekt.

Wil je dus een andere niet passende set passend maken voor een megane reken er dan op dat je er een maand voor uit kan trekken en er enig laswerk nodig is om de boel netjes passend en uiteraard veilig gemonteerd te krijgen.

Succes ermee  :D

Tuned

ben benieuwd dennis, mocht het helemaal klaar en top zijn ga je ons zeker wel helpen toch??

hoorde wel op de uk site dat de megane niet een bold on maar gelaste schanieren moest hebben ivm het binnen scherm

dennis

als ik klaar ben vertel ik jullie alles

mijn voor scherm heb ik uit moeten zagen.

en mijn ruiten sproeierbak moest ook weg

Timo Zuiderduin

Klinkt als een behoorlijk ingrijpend projectje!!

Ben heel erg benieuwd!!

Stefan

idd
anders ik wel, en olgens mij nog heel veel meer
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

nylez

het is best om te vormen, heb ik al wel vaker foto's van gezien en ook al meer over gehoord

In Belgi? had een jongen zijn eigen scharnieren gemaakt (die van een andere auto aangepast), beetje logisch nadenken en het moet lukken, maar je moet altijd wel meer aanpassingen maken idd.

T wordt wel lastiger als je je deuren ook nog gewoon open wilt doen ;)


die rood/goude Megane II heeft trouwens ook vleugeldeuren die gewoon open kunnen (heb het zelfs op een filmpje staan)

GVR

He Nylez., Kunnen wij dat filmpje niet te zien krijgen?

dennis

wie kan er voor mij een foto op zetten het lukt mij niet

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev