Advertenties


ACT reacties op de projecten topics DEEL 56

Gestart door Tedo, 6 september 2018, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nikk

Heb ik nog niet defect gehad bij een K4M trouwens maar wel bij een F3R. Bij de 2002 Megane met K4M heb ik de kap die op de motor is geklikt er af gehaald na aankoop ivm warm worden / levensduur bobines 
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Nikk

Een F4R met stationair dieselgeluid een keer laten staan. Als de olievuldop er af werd gedraaid sloeg de motor bijna af. Begrijp dat eea op te lossen is maar er mankeerde nog meer aan de auto
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

larsdijkstra

gaaf ding Yorick! veel plezier met aanpakken
Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Fubar (Marcel)

#49
 _o_ Y :grin:

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Tedo

Ziet er weer mooi glimmend uit Mark! Waar was jij je auto mee, dat er zo'n witte waas op ontstaat?

Tedo

Yorick, veel geluk met je F4R coupe. 3 ton is toch wel wat anders dan 172 duizend.
Maar zoals gezegd: beresterk dat blok (met juist en tijdig onderhoud).

mark29

Op de tuinslang of hogedrukreiniger kan je zo n foamgun zetten. Is een bekertje die je vult met shampoo.
De ene shampoo blijft alleen langer zitten dan de andere. Beetje kwaliteit shampoo is wel fijn hiervoor.
Ik heb er ook 1, van karcher voor op de hogedrukreiniger.
Op het werk hebben we dat ook, handig, sopt beter en minder snel kans op krassen omdat je minder snel "droog" staat te wrijven op de auto met een spons of borstel, net wat je gebruikt.

Tedo

Ook maar eens zo'n ding aanschaffen dus!  Y

Yorick

Luchtfilterslang besteld, Marcel! Thanks.

Het onderhoud lijkt goed, Tedo. Komende tijd me op focussen!

larsdijkstra

mooi bezig Mark!  zal hem vast wel een keer zien  _o_
Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

larsdijkstra

veel plezier met de Coupe Yorick, mooi ding!
Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

mark

Thanks heren  :)

Helaas is m'n lak niet echt in een goede staat.  l- alle kleinere krasjes heb ik er wel uit gekregen, maar er zitten nog aardig wat krassen en steenslag plekjes op over de hele auto. Dus volgend jaar maar eens een rs bumper kit pas maken  :P en de hele auto overspuiten.  8)7 :shocked:

De steenslag plekjes vielen me bij de aankoop niet eens op, want er zaten overal krasjes.
Maargoed de prijs was er dan ook naar.  :grin:  :P denk niet dat ze er meer als 300 euro winst op hebben gemaakt.

@Tedo ik heb een foam lans van monello voor op de karcher.
Dat gebruik je voor het wassen, om alle deeltjes/vuil mee los te weken.
Dit gebruik je als eerste stap, voor het wassen. dan goed afspuiten en dan kan het wassen beginnen.

Je kan het natuurlijk ook nog een 2e x inspuiten om daarmee te wassen.  !-!

Ramon87

@ Yorick: Leuke project auto. Ik ben benieuw naar je progressie.

1996 Mégane Coupé 2.0 16v - Project Car
2014 Clio TCE 90 Estate - Family Car

mark

Eindelijk voor elkaar Ramon !-!

Maandag m'n h&r verlagingsveren ophalen.  :grin:
Binnenkort maar is ff eronder drukken.  :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev