Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 55

Gestart door Willem, 13 mei 2016, 22:41:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

YVE5

Mark: real man scrape with metal, not with plastic.  :D :D :D
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

mark

Schraap toch liever met wat plastic, als je het niet erg vind haha.  :P  :D

Roadkill (Michiel)

@Ruben, je sluit je xenon toch gewoon op de ori stekkers aan van je lampen. Je moet ze niet op de accu zetten volgens mij, althans zo heb ik ze toen bij mijn Meg gemonteerd als ik het me goed herinner.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Z

#33
@roadkill Aangezien ik H4 in mijn cabrio heb zitten sluit ik een ballast aan op de originele stekker van me lampen,maar aangezien ik mijn xenon lampen voor normaal licht en groot licht heb zit er een relay tussen omdat het  BI-xenon is.
Dus de positieve draad van de relay die sluit ik aan op + pool van me accu  :), vandaag als ik alles aangesloten en werkend heb zal ik er een paar foto's van posten hoe alles aangesloten zit.

Benjamin Renon

Ik heb ook nooit gehoord dat je bij xenon een aparte plus moet hebben. Ik ken ze alleen dat ze aangesloten worden op de originele bedrading. Gewone H4 is ook met grootlicht functie.
Succes met de inbouw in ieder geval!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Benjamin Renon

Ziet er op zich goed uit, maar is het niet verblindend voor je mede-weggebruikers. Er komt een bak licht uit de koplampen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tedo

Die zien er strak uit zo die matten in (vrijwel) de kleur van de auto, Yorick!  !-!

Dredan

Megane coupe 1.6e // Megane coupe 2.0 16v

Tedo

Je bent lekker bezig met je grand tour, Lucas!  !-!

Roadkill (Michiel)

@Lucas, ziet er leuk uit, wel ff tip mocht je de stukken van je bumper nog eens willen spuiten; ze kunnen er gewoon vanaf he, scheelt je afplakken en geeft mooier resultaat....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Lucas Hermans

Dank Michiel! Hmm, ik heb ernaar gekeken maar was bang dat ik alle plastic clipjes zou breken als ik 'm uit elkaar zou nemen.. Binnenkort wil ik de achterbumper doen, dan zal ik er nog eens naar kijken!

gjcvro

En ook koplampen kun je weer helder polijsten,  en daarna beschermen met een uv coating.
Met een beetje werk en geluk worden ze als nieuw.

Lucas Hermans

@gjcvro weet je toevallig welk spul ik dan nodig heb?

gjcvro

Ik heb het zelf nooit gedaan, maar wel al een paar keer foto's langs zien komen van voor en na, maar even Google raadplegen en dan vind je genoeg zoals dit: https://www.wlcarcare.nl/mothers-wax-nulens-headlight-renewal-kit?gclid=CI71jIvNt84CFQe4GwodlswP4w

Maar ook met koperpoets of als je geduld hebt tandpasta kan werken  :)
zorg er wel voor dat je afwerkt met een uv coating, anders sta je snel weer te polijsten

Dredan

Megane coupe 1.6e // Megane coupe 2.0 16v

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev