Advertenties


Vreemde storingen op gebruik stoelverwarming en gebruik handrem

Gestart door Ambassador, 23 februari 2016, 16:31:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ambassador

Waar te zoeken? De volgende storing met m'n megII CC 2005:
Als ik de stoelverwarming inschakel gaan de lampjes Service, stop en de handremindicatie branden. Dit is zowel het geval bij de linker als bij de rechterstoelverwarming. De zittingen worden wel warm.
Tweede storing: als beide stoelverwarmingen uit staan en ik trek de handrem aan dan verschijnt in het display: 'Stoelverwarming aan' en de lampjes Service en Stop branden dan. Alles werk wel, maar de indicaties in het display kloppen niet.
Vergat ik bijna, bij de tweede storing, het aantrekken van de handrem brandt naast bovengenoemde het handrem indicatielampje wel.

Yorick

Haha, bizar zeg! Niet dat ik weet hoe het anders kan hoor, maar je zou denken dat het niet al te ingewikkeld moet zijn.

mark29


Ambassador

Vandaag bij de Renault dealer geweest. Het uitlezen heeft niets aan het licht gebracht. Gezien het display soms ook wat feller oplicht. Lees iets te fel (flikkert een beetje), denk men dat er een fout zit in het instrumentenpaneel. Nieuw zou dit ca. 700 Euro kosten. Zelf denk ik aan slechte contactverbinding(en). Het nu maar zo gelaten, gezien de auto verder wel goed rijdt. Iemand nog suggesties om nog zelf te kunnen checken? Tja 700 Euro....

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev