Advertenties


22 Augustus 2015 - RMC cars & coffee meeting bij Unlimited Tuning

Gestart door Willem, 28 mei 2015, 19:13:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Patrick en Samantha

Peugeot 407 coupe 2.2  '07
Megane cabrio 3.0 v6 '97

Willem

Up! We hebben in ieder geval nog 2 mensen nodig die een vermogensmeting willen doen. Chippen mag natuurlijk ook.  o-)

Patrick en Samantha

Als het een week later was had ik wel op de bank gewild.
Peugeot 407 coupe 2.2  '07
Megane cabrio 3.0 v6 '97

Willem

Het is altijd lastig om een geschikte datum te vinden. De week erop kan zelf niet ivm vakantie.

Edwin Postma

Truckertje

Willem

Kom op, er moeten toch nog wel meer mensen zijn die voor het bescheiden bedrag van €40,- willen kijken hoeveel vermogen hun auto heeft? Of anders voor een gereduceerd tarief daar wat extra's aan toe willen voegen?  o-)

We hebben nog steeds minimaal 2 mensen nodig die een dynorun willen doen. Dan kan ik deze week contact opnemen met Unlimited Tuning en de datum doorgeven. Anders zal het helaas op een ander moment misschien later dit jaar moeten.

Rogier

hoezo een ander moment later in het jaar? aan de poll te zien is de 25ste van juli ook een optie 😉

Willem


Davy180tce

25ste zou ik wel kunnen regelen  heb daar op gestemd alleen wat laat

Willem

Ik weet dat op die datum Edwin, Stefan, Mark en ikzelf al niet aanwezig kunnen zijn.

Edwin Postma

Truckertje

Willem

Jammer Edwin, ik ken ook nog wel iemand die misschien ook wel een dynorun wil doen met zn 106 GTI.

Voor de andere aanwezigen geldt ook, weet je nog iemand die graag een dynorun zou willen doen, mag gerust.

Willem

Beginpost aangepast. We hebben op 1 twijfel geval na genoeg mensen. Maar kan altijd meer bij.

Willem

#58
Nog een berichtje, de 10 punten die nodig zijn, zijn er. Mensen die gezellig willen komen kijken zonder een dynorun te doen mogen ook langskomen.

Ik zie net dat we een mooie variatie aan verschillende blokken hebben.  o-)  !-!

Edwin Postma

Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev