Advertenties


22 Augustus 2015 - RMC cars & coffee meeting bij Unlimited Tuning

Gestart door Willem, 28 mei 2015, 19:13:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem

Beste RMC Leden,

In augustus willen wij op zaterdag een meeting organiseren bij onze clubsponsor Unlimited Tuning te Amersfoort. De meeting zal, bij genoeg animo, in de maand augustus plaatsvinden.

Wij kunnen pas terecht als we een minimaal 10 punten hebben, een dynorun is 1 punt en chippen is 3 punten. Helaas is voor deze meting een bedrag verschuldigd van € 40,00 als je gebruik wilt maken van de dyno om het vermogen te meten.
Tijdens deze dag is het ook mogelijk om je auto te laten chippen. De kosten hiervoor staan het het clubsponsor topic van Unlimited Tuning. http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=16652.0

Zoals jullie kunnen lezen is het voor degene die geïnteresseerd zijn in het chippen van hun Mégane, een goed idee om lid te worden van de club en daarmee van een mooie korting (en andere VIP voordelen die in het VIP worden topic staan) te kunnen profiteren.

Verder is het natuurlijk ook (zodra er genoeg aanmeldingen voor de vermogensmeting zijn) mogelijk om deze meeting bij te wonen voor de gezelligheid en om eens een kijkje te nemen hoe het meten en chippen in z'n werk gaat.

Namens het volledige RMC-team

Ben je geïnteresseerd in deze meeting en wil je graag je een vermogensmeting of chiptuning? Kopieer onderstaande en vul je naam in en als toevoeging dyno, chippen, beide of geen:
- Willem, Mégane 1 ph 1, dyno
- Marco, 106 GTI, dyno
- Stefan, Mégane 3, chippen
- Edwin, Lancer, dyno
- Marcel, Mégane 1 ph 2 cabrio, dyno
- Mark, Mégane 1 ph 2 hatch, dyno
- Benjamin, Mégane 2 RS, dyno
- Leon, Mégane 1 ph 1, dyno
-

Voor de rest even ter informatie. De dag zal om 10:30 beginnen bij Unlimited Tuning, idealiter zijn we er allemaal om 10:15 en kunnen we even aangeven wie er gaan chippen en wie er voor een dynorun gaan. Koffie, thee en lunch wordt verzorgd door Unlimited Tuning en de dag zal tot ongeveer 16:00 duren. Afhankelijk van de drukte kan dit iets uitlopen.

Unlimited Tuning
Uraniumweg 47
3812 RJ Amersfoort

Benjamin Renon

Ben je geïnteresseerd in deze meeting en wil je graag je een vermogensmeting of chiptuning? Kopieer onderstaande en vul je naam in en als toevoeging dyno, chippen, beide of geen:
- Benjamin, Mégane 2 RS, dyno
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Willem

Ben je geïnteresseerd in deze meeting en wil je graag je een vermogensmeting of chiptuning? Kopieer onderstaande en vul je naam in en als toevoeging dyno, chippen, beide of geen:
- Benjamin, Mégane 2 RS, dyno
- Willem, Mégane 1 ph 1, dyno

mark

Ben je geïnteresseerd in deze meeting en wil je graag je een vermogensmeting of chiptuning? Kopieer onderstaande en vul je naam in en als toevoeging dyno, chippen, beide of geen:
- Benjamin, Mégane 2 RS, dyno
- Willem, Mégane 1 ph 1, dyno
- Mark, Mégane 1 ph 2, dyno en chippen indien mogelijk :P

Fubar (Marcel)

Ben je geïnteresseerd in deze meeting en wil je graag je een vermogensmeting of chiptuning? Kopieer onderstaande en vul je naam in en als toevoeging dyno, chippen, beide of geen:
- Benjamin, Mégane 2 RS, dyno
- Willem, Mégane 1 ph 1, dyno
- Mark, Mégane 1 ph 2, dyno en chippen indien mogelijk :P
- Marcel, Mégane 1 Cabrio ph 2, dyno
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Edwin Postma

Truckertje

Davy180tce

had me aangemeld om bij de subaru groep mee te doen maar toen toch maar afgemeld kan het nu wel even voor wat anders gebruiken namelijk ;) volgende week hoop ik de parts te hebben dan nog laten spuiten spannend !!!!

Willem

Kom op mensen, we hebben echt meer aanmeldingen nodig anders kan het helaas niet doorgaan.  :neen:

Yorick

Ik weet echt niet of ik wel kan. Ik zit machtig vol qua agenda en ben ook drie weken op vakantie in juli.... Anders wil ik wel. Hangt echt van de datum af.

Heb het ook op FB gezet  !-!

Willem

Mij komt 25 juli het beste uit. Weet niet of iedereen die tot nu toe aanwezig wil zijn dan ook kan. Edwin kan jij op 25 juli? En Yorick?

mark

Ik ga dan net weg op vakantie, dus ik kan dan niet. ;)

Willem

Dan is het misschien handiger om voor 20 of 27 juni te gaan.

Stefan

Ben je geïnteresseerd in deze meeting en wil je graag je een vermogensmeting of chiptuning? Kopieer onderstaande en vul je naam in en als toevoeging dyno, chippen, beide of geen:
- Benjamin, Mégane 2 RS, dyno
- Willem, Mégane 1 ph 1, dyno
- Mark, Mégane 1 ph 2, dyno en chippen indien mogelijk :P
- Marcel, Mégane 1 Cabrio ph 2, dyno
- Stefan, Megane III BZ0K, Tce 180, dyno en wellicht chippen
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Krijg jr trouwens ook nog een interessante korting als je die dag je auto laat chippen?
Waar betalen we eigenlijk die 40 euro voor die dag?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Die betaal je alleen voor een dyno run, als je dat niet wilt en toch komt kost het niks.

Echter zijn er een hoeveelheid nodig om een dag vrij te plannen voor unlimented voor ons.

Als er tuning bij zit duurd langer en zijn er ook minder dyno nodig om de dag door te laten gaan.

Voor chippen is deze dag geen extra korting.
De korting dienvoor vip leden geld zou dan voor jou gelden stefan,  mocht je geen vip lid zijn betaal je iets meer, maar ook niet het volledige advies bedrag.

Dit is zoals ik het allemaal begrijp.

Correct me if i am wrong.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev