Advertenties


Met spoed Radio code gezocht

Gestart door Lars, 5 januari 2015, 21:16:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lars

Beste Leden,

Ten eerste mijn excuses, ik weet dat er al meerdere threads bestaan met dat thema.

Voor dat ik op vakantie ging had ik de batterij afgeklemt en nu heb ik helaas geen radio code meer.

Vandaag contact gehad met Renault Duitsland hun kunne me helaas niet verder helpen omdat hier geen code achterlegt is.

En bij de Renault dealer te Vlaardingen kunnen ze mij niet helpen omdat ze code niet via telefoon mogen geven en het kost 15 euro.

Ik heb echter geen zin nu 2 weken zonder radio te rijden. De app werkt op mijn toestel helaas niet is geen android maar ik krijg nog niet eens het radio uitgebouwd.

Het betreft het originele CD speler van de Megane coupe uit 2001

Mocht er iemand zijn die mij wil helpen, dan hoor ik het graag


MVG

Lars

fitz

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobileone.radiocodegen&hl=nl_NL
Werkte prima bij mij.
Als je geen smartphone hebt, zijn er ook wel tooltjes te vinden online.
En anders post je hier even je precode... Krijg je van mij je code.

megcab2000 (Verkocht)

#2
Ik heb deze site laatst gebruikt voor m'n originele radio en binnen een paar minuten later de juiste code gekregen per mail,waar het de dealer niet lukte. Kostte E7,-
Wel even de radio er wat uittrekken dmv 2 steekpennetjes (radioboer) om het juiste type in te achterhalen.

http://www.radiocode.ivgsoft.com/
Megane is verkocht

fitz

Die android app is gratis.... verder heb ik jaren geleden ook ergens een tooltje op internet gevonden dat prima werkte...

Dan vind ik die 7 euro nog aardig aan de prijs...


Lars

Mensen Bedankt.

Ff kijke hoe ik dat radio da uit krijg

fitz

genoeg youtube filmpjes te vinden... succes

Felix


Lars

#8
Of jullie het geloven of niet maar dat ding komt rechts niet los, links wel...

Alessio

Je gaat toch gewoon met je chassisnummer naar Renault garage en zij zoeken het dan op?(duurt 5min)

Of zit dit dan in NL zo anders? In BE gaat het namelijk zo makkelijk..

fitz

Behalve als je er later weer een originele radio hebt ingebouwd uit een andere megane...
Maar waarom zou je de moeite nemen om naar de dealer te gaan (en te betalen) als het gratis kan met die android app of die windows tool?

hansenn

ik heb gewoon uit een metalen(van die dunne) kleerhanger twee stukken van ongeveer 30cm geknipt en deze in een U-vorm omgebogen. Kan je de radio zo mee uitwippen.
code generator in de google playstore (renault radio code generator).
Precode invoeren en voila.

Ik was mijn code ook een keer kwijt. Via de plaatselijke dealer kreeg ik een onjuiste code en via de oorspronkeleijke dealer dezelfde onjuiste code. >:(

fitz

Ja, kleerhanger zal prima werken. Zelf heb ik een lasdraad gebruikt.

fitz

@lars
Heb je 'm er nu al uit? Is toch echt niet zo lastig. Je moet dacht ik wel een beetje naar het midden van de radio drukken met je verwijdergereedschapje.

mark

Ik gebruik op mijn werk altijd een paar dunne inbus sleutels.  !-!

Dit is echt een klusje van 30 seconden. stelt niks voor

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev