Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 27

Gestart door Stefan, 27 december 2014, 19:56:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Rogier

dat zijn hele mooie lampen voor mijn Megane, helaas komen er nog kosten bij voor een kabelboom wat ik hier al eens gelezen heb. Ze kunnen daarom helaas niet 1 op 1 gewisseld worden wat ik begrepen heb.

Benjamin Renon

#77
Ik had in mijn Clio originele (Hella) xenon koplampen gemonteerd icm een Pilot xenon set. Ik heb alleen aan de onderzijde waar normaal de ballast zat twee draadjes moeten vinden die stroom leverden. Ik dacht dat vanaf bouwjaar 1-1-2007 verplicht hoogteregeling en sproeiers nodig zijn. Als je dat niet nodig hebt zou je het kunnen proberen.

Na even zoeken kom ik hier op uit: http://www.meganeownersclub.co.uk/forum/viewtopic.php?f=13&t=22696
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Christian de Vriend

Citaat van: Tedo op 11 februari 2015, 10:16:20
Het is de F7R met 150 pk, die werd gewoon standaard geleverd in de Megane I ph. 1. Hetzelfde blok zat in de Clio Williams (maar de Megane heette uiteraard niet zo).
De F5R is de IDE met 140 pk, die alleen in de phase 2 zat van 1999 tot en met 2001.

Dit soort auto's worden gevonden in verlaten dealers , schuren of bij verzamelaars. Of wie weet is de eigenaar kort na aanschaf overleden?
Kortom; het zou best kunnen. Zeker omdat het een import is.

Kleine correctie,het zijn niet de zelfde motoren,wel van zelfde serie,maar toch wel meerdere
verschillen.
willi heeft een verdelerkap.een megane heeft een DIS (2 bobines voor 2 bougies,ecu aangestuurd)
megane heeft grotere kleppen tov de willi (weet alleen niet of het de in of uitlaat kleppen waren.
willi ecu is anders,deze kan makkelijk gechipt worden,die van de megane is gesealed
de latere versie van de megane is de oliepomp met een ketting aangedreven.

zeker die kleppen maken een verschil,de willi leeft meer in hoge toeren,een megane
heeft onderin meer koppel.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo


Losballos (Ron)

Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Bobo1.6

Kenteken register geeft gewoon 107 PK. Dus sja wat is waar over die 2de.

Tedo

Het zou kunnen dat er een Clio II RS blok ingelepeld is. Maar dan stond die zeker op de foto, en was het een 2.0 16V. 170 pk uit een ongeblazen 1.6 16V is op z'n zachtst gezegd onwaarschijnlijk.

Stefan

170pk... 8)7
###koek natuurlijk.
170 kroeg pk's natuurlijk ja.

Dat sommige mensen dat ook nog ongegeneerd bij een advertentie durven te zetten.

Tenzij er idd een ander blok in zit, maar daar wordt niet over gesproken.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Cabbio met 170pk heeft vaker te koop gestaan, ligt clio rs blok in. En dat is een 2.0 16v met 170pk

Stefan

Ok,

lijkt me toch wel nuttige info om bij je advertentie te zetten als verkoper dan...?!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo

Precies, en moet dat ding dan niet opnieuw door de RDW keuring?

Losballos (Ron)

Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Rogier

zo lang je niet betrapt wordt door oom agent, dan hoeft het niet. alleen als oom agent het wel ziet dan ben je de pissang. hoop dat zijn remmen ook aangepast zijn.

Tedo

Citaat van: Losballos (Ron) op 16 februari 2015, 22:44:05
Knappe Cabrio

http://link.marktplaats.nl/m892268014

Van de garage waar wij onze auto's heenbrengen. Heeft mijn vrouw eens als leenauto meegekregen. Zit een gechipte RS DCi in.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev