Advertenties


Algemene ledenvergadering, 19 Januari, Utrecht.

Gestart door Dennis Postma, 18 december 2013, 11:44:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nicole

Citaat van: Rohald op 14 januari 2014, 23:00:09
Sorry Nicole, maar dat heb je inderdaad verkeerd begrepen. De Algemene LEDEN Vergadering is alleen voor bestaande RMC-leden. Op dit moment is er een ledenstop, maar dat zal na de ALV weer geopend worden.

Wat Matthew bedoeld is dat het voor de ALV niet uitmaakt of er nog RMC-leden zijn die wel komen maar zich niet opgegeven hebben (uiteraard hebben we dat liever wel). De zaal is gehuurd. Of er nu 10 man komen of 20.
Oke ik dacht dat er bedoeld werd dat iedereen mocht komen met deze zin: "Zowiezo is ALV vrij om te komen voor een ieder.
Echter is opgave wel fijn hiervoor, zodat we weten hoeveel mensen er komen."

Vandaar mijn vraagt, misschien was er iets veranderd. :) gezien er op dit moment geen "echte 2014 RMC leden" meer zijn natuurlijk. :)
Dus ik dacht, ik vraag nog maar een keer voor de zekerheid ;)

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!


Dirk Kuipers

Maar wat is nu precies de reden dan?

Als je in 2014 toch niet verder gaat met leden, waarom zou je dan op de afsluitende ledenvergadering mensen weren die een warm hart hebben voor de club?
Ik begrijp er in ieder geval niets van...

Yorick

Wat gaat er gebeuren na de ALV dan? Ik was van plan om lid te worden, maar dat hoeft niet meer als ik het goed begrijp?

Lennart

Ik snap 'm inderdaad ook niet helemaal.

Wil geen hele discussie starten over wel of niet mogen komen, maar snap 't punt ook niet helemaal.
Ik begrijp dat de ALV alleen voor leden is (het woord "leden" zit immers in de naam van de vergadering verwerkt)
Maar door ledenstop is het nu best lastig om je toch nog in te schrijven om toch deel te mogen nemen.

Aan het aantal berichten te zien is/was ze actief op het forum en geeft, door 2x te vragen om te mogen komen, ook aan dat ze betrokken is. Persoonlijk zou ik dan iemand met open armen verwelkomen.

Maar goed, Ik kan begrijpen dat het bestuur toch ergens een grens wil trekken, maar misschien is dit een gevalletje "uitzondering"?
assumption is the mother of all f*ck ups

Heatzone (Mark)

Om er even op in te haken, ik heb eigenlijk het hele idee van een ledenstop nooit begrepen. Het forum is de laatste tijd naar mijn mening hard achteruit gegaan en een ledenstop zal daaraan geen positieve draai geven! Uiteraard snap ik dat er bepaalde meetings zijn die exclusief voor leden zijn. Maar op deze manier met een ledenstop ben je alleen maar potentiële leden aan het weren en dit zal de club niet ten goede komen.

Sowieso is er nooit duidelijk geworden waarom er een ledenstop is?

Just my 2 cents!

matthew

De ledenstop is nou ingezet om voor dadelijk een hoop gezeur te voorkomen dat mensen misschien een meer hebben betaald dan dat dadelijk mogenlijk is.
Normaal hadden we ook geen ledenstop.

Misschien niet goed geformuleerd de eerste bericht, maar alleen BETALENDE LEDEN van 2013 mogen naar ALV, om daar over de toekomst van het RMC te beslissen.
Dus vanaf maandag 20januari kun je weer lid worden, in nieuwe of oude vorm.

Uitzonderingen kunnen we niet maken, want als we dan de 1 wel doen en de ander niet gaan we meten met 2 maten en is daar weer een hoop gedoe over.

Hoop jullie zo voldoende te hebben geinformeerd, anders gaarne via pm mij benaderen en laten we dit topic daarover verder schoon houden.

Fubar (Marcel)

#37
Nicole zou (met z'n tweetjes :x en dan bedoel ik niet Roy :neen: ;)) toch te allen tijde aanwezig kunnen zijn? Al was het maar voor de gezelligheid :) ;) en de door haar te nemen moeite uut Grunn' af te reizen!! :shocked:
Alleen heeft ze op de ALV als aspirant-lid c.q. als oud-lid  geen stembiljetje tot haar beschikking.
NB: aan de reactie van Heatzone helaas niets toe te voegen / te corrigeren l-

:whistle: --
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dirk Kuipers

Zondag is je kans natuurlijk om er wat over te "mogen" zeggen.

Ik persoonlijk kan mij er deels wel in vinden, maar niet in de opzet zoals hij nu is. Maar daarover ga ik as zondag wel klagen.. :)

Edwin Postma

Truckertje

Dennis Postma


Stefan

MOD
Laatste bericht van Roy verplaatst naar afkoel/onderzoek topic.

Dit ivm verder overleg hierover.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy16v

#42
.

Roy16v

#43
.

Rohald

Willen de mensen die hier nu met modder gooien eens goed bedenken wat ze neerzetten. Het is altijd makkelijk iemand anders iets in de schoenen te schuiven voor beslissingen die ze zelf maken. Voor de mensen die zich nu aangesproken voelen, zij zijn vrij om mij persoonlijk te benaderen via pm of mail voor enige uitleg.

Nu iedereen weer zijn gal gespuugd heeft, zullen we het hier dan maar weer verder hebben over de aankomend ALV?
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev