Advertenties


Show your Car!! DEEL 3 - MAAR ZIE EERST HET 1E BERICHT..!!!

Gestart door Stefan, 23 juli 2013, 16:38:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

Nette auto inderdaad F1 team, je hoeft alleen niet je eigen foto via een citaat aan te passen, je kan gewoon op verander klikken dan kan je de tekst erbij zetten wat je der nu onder hebt gezet !-!

f1team

bedankt bowldave ik heb hem zelf al 11 jaar in bezit ben er nog steeds blij mee goede auto hij ziet er nog zoals op foto uit nu  !-!

f1team

oke rogier dat wist ik niet hoe verwijder ik nu die andere twee foto,s dan  :?

MatthiasL



Mijn Renault Megane III sinds Julie 2014.

Reed eerst met peugeot 206 en wat een verschil ! Ik ben er eerlijk gezegd verslaafd aan geworden aan Renault, zo soepel in het rijden trekt al redelijk op ook.

Maar zou graag er aan werken zowel motor als uiterlijk, uiterlijk wel niet te veel juist velgen en verlaging en tintje en uitlaatsysteem misschien, maar heeft iemand hier ideëen voor of is er een topic hiervoor ? :)

bowldave

hier is genoeg over te vinden!! dus ff zoeken!
al ben je denk ik 1 van de eerste die het allernieuwste model heeft!!  Y


n.kroon

Norev verzamelaar

Jerry88

Mijn Megane III 2.0 TCe 180 GT na 15 jaar Laguna te hebben gereden (type I, II en III)



Net gepoetst en "Megane" verwijderd van de achterzijde

bowldave

Mooie bak!

Vind je het Megane teken niet mooi?
Heb je de velgen apart erbij besteld?

Jerry88

Dank voor je reactie. De velgen zijn standaard onder de 2.0 TCe 180 GT he, de Jetow 18"
Heb ze zowel voor mijn zomer als mijn winterbanden.
Persoonlijk vind ik de achterkant met alleen het Renault logo en het GT logo het mooist, vandaar


Tedo

Mooie. Zo een zoek ik ook, maar dan met panoramadak (en het liefst in het antraciet).  !-!
De Jetow velgen vervang ik t.z.t. dan wel voor de 18" van de latere GT 190 of 220 of de RS.

Jerry88

Dank voor je reactie Tedo, deze heeft een dubbel panoramadak :) :) :) :)
Ben persoonlijk helemaal weg van de Jetow velgen en heb ze daarom zowel zomer als winter 

Tedo

Sorry, dat is op de foto's niet (goed) te zien, dat panoramadak. Inderdaad, met twee ramen. Zo wil ik het ook.
En die velgen is echt puur smaak. Je vind ze prachtig of je vind het niets; een middenweg is er niet.  ;)

Jerry88

Klopt, is op de foto's amper te zien.
En gelukkig dat smaken verschillen, anders werd het ook maar eentonig :)

Heatzone (Mark)

Gave auto!! Deze velgen vind ik heel goed passen bij de auto !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev