Advertenties


Show your Car!! DEEL 3 - MAAR ZIE EERST HET 1E BERICHT..!!!

Gestart door Stefan, 23 juli 2013, 16:38:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Igoranty

Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn


Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

bowldave

#33
Even wat plaatjes maken door mijn maatje Jordy de Droog.
Hij schiet plaatjes voor oa www.streetgasm.com
https://www.facebook.com/jordy.dedroog.5?fref=ts






Sorry ik doe er 3 :)

[EDIT] Maak ik er weer 2 van, conform de regels ;) :nana:

Vooruit dan maar.. :) of mag ik al mijn fotos in een project topic gooien??

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ErwinL

Van mijn huidige auto deze:


En ik wil jullie ook zeker mijn vorige auto niet onthouden:

Honda Accord 2.0I 16V gespoten in de blauw/paarse kleur afkomstig van de Renault Megane  :)

gtrulez

#36
Bij mij in de straat zijn ze aardig aan het snoeien geweest _o_
Na 19 jaar eindelijk af van die eikenbomen in de straat, deze zaten echt onder de luizen, en dat maakt je auto wassen een vrijwel nutteloze bezigheid.

het was zelfs zo erg dat na het auto wassen je de auto zo snel mogelijk op een andere plek moest parkeren, anders kon je echt weer overnieuw beginnen. alle vaste bewoners zette de auto ook niet onder de bomen in de zomer. maarja daar zijn we nu van verlost !-!

dus het was tijd om de megane is ff in een sopje te zetten, nou laat dat ff er maar uit, ben er 1,5 dag mee zoet geweest om het ergste van die zooi eraf te krijgen! om hem echt weer helemaal strak te krijgen wil ik m eigenlijk een keertje netjes polijsten. maar voorlopig vind ik het wel ff best zo. staat weer netjes in de wax  !-! ookal komt het op de foto's niet echt over ze glimt weer als een spiegel :) ook maar is op zoek naar iets om de sierstrippen weer netjes glanzend te krijgen

Twingotje Dynamique ernaast is van m'n ouders :)



Tedo

Netjes! Het enige smetje is nu nog de "vreemde" wieldop rechtsachter.  ;)

gtrulez

Ja klopt, de originele wieldoppen kregen we bij de auto toen we hem kochten, het waren er alleen 3...
die "vreemde" wieldoppen zaten er toen onder alleen die zijn nu compleet uitgedroogd. de scheuren schieten erin zodra je ze eraf probeert te halen. :D de andere liggen dus al in de vuilnisbak, de originele zijn netjes bewaard gebleven ;)

van de week aantal sloperijen afgeweest in de omgeving maar geen enkele Megane die ik daar vond had dit model eronder zitten helaas.

Maar het word snel opgelost, heb er net eentje gescoord via marktplaats die nog net zo netjes is !-!

Tedo

Dat je ze niet op een Megane hebt gevonden kan kloppen; het zijn voor oorsprong Clio II wieldoppen. Op mijn R19 had ik in het begin ook Clio II wieldoppen.

gtrulez

ze komen ook op de megane phase 2 voor alleen dan op de 1.4 modellen, die staan net als de clio op 14 inch wieltjes

vanaf 1.6 is het al 15 inch dus daar zul je ze niet op vinden :P

mark

Jup die wieldoppen had ik er ook op zitten toen ik mijn 1.4e kocht.
En die zitten nu om mijn moeders clio.  :P

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

f1team

#43



megane coupe 16i 16v uit jaar 2000

bowldave


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev