Advertenties


Het Poliskabinet

Gestart door Rohald, 16 juni 2013, 13:03:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rohald



Het Poliskabinet is sinds 2013 sponsor van de Renault Mégane Club Nederland en is zelf ook een trotse bezitter van een Renault Mégane.
Het Poliskabinet (HPK) heeft al meer dan 20 jaar ervaring in de financiële dienstverlening en is graag uw tussenpersoon voor al uw verzekeringen, hypotheken, belastingaangiften en kredieten, zowel zakelijk als privé.

SPECIAAL VOOR U:
Clubleden van het forum die in het bezit zijn van een Renault Mégane hebben exclusief recht op 10% extra korting op de premie van de autoverzekering. Deze korting wordt berekend bovenop de besparing op uw nieuwe verzekering. Wij berekenen dus eerst de nieuwe premie en geven daar bovenop nog eens 10% extra korting!

Als u relatie van Het Poliskabinet bent, heeft u ook nog eens recht op 5% korting op de meeste andere verzekeringen. Vaak besparen wij u hierdoor soms wel tot 40% op uw verzekeringspremies.

Een ander voordeel om uw Renault Mégane via Het Poliskabinet te verzekeren is onze ervaring met betrekking tot de extra toevoegingen aan de auto. HPK houdt bij het afsluiten van de verzekering rekening met de extra waarde die aan uw Renault Megane is toegevoegd en legt dit nauwkeurig samen met u vast zodat er bij een eventuele schade geen vervelende discussies ontstaan.

Onze contactgegevens:

Het Poliskabinet
Postbus 79
2910 AB Nieuwerkerk aan den IJssel
Tel: 0180-390646
Fax: 084-8390647
E-mail : info@hetpoliskabinet.nl
Website: www.hetpoliskabinet.nl
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Rohald

2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Dennis Postma


Rogier

Ik heb een berekening laten doen zoals mijn eigen verzekering nu is, ik kan hem niet verzekeren via de WA+ omdat mijn auto te oud is.
Alleen kan kom ik bij 1 verzekering (waar mee ik niet bekend ben op 27,-) en een 2 waarbij ik 2,- pmnd goedkoper uit zou zijn. Ik zit nu bij Unive en ik betaal 33,- pmnd. Bij de rest (verzekeringen die ik ken) ben ik duurder uit via hun berekening. Dan vraag ik me af waar is dan de korting op ?

Dante

Wel jammer dat onze link dan weer niet klikbaar is :P
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rohald

Beste clubleden,

De Renault Mégane Club heeft Het Poliskabinet als clubsponsor gevraagd om te onderzoeken of er mogelijkheden zijn om clubleden een collectieve autoverzekering aan te bieden. Een collectieve verzekering heeft een aantal aantrekkelijke voordelen. Dit is vaak terug te vinden in de voorwaarden maar in ieder geval in de premie, die in veel gevallen een stuk lager zal zijn.

Er is pas sprake van een collectieve verzekering als RMC meerdere auto's tegelijk ter verzekering kan aanbieden. Wij gaan er van uit dat iedereen graag wil profiteren van de voordelen en daarom verzoeken wij alle leden dan ook om een inventarisatieformulier in te vullen. Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zullen alleen gebruikt worden met als doel een aanvraag te doen voor de RMC Collectieve Autoverzekering.

Het inventarisatieformulier is op te vragen door een mail te sturen naar Rohald Zuidmeer.
U kunt uw formulier daarna rechtstreeks mailen naar peter@hetpoliskabinet.nl

Ik vertrouw erop dat u als RMC lid, binnenkort, nog meer voordeel van uw lidmaatschap zal hebben.

Met vriendelijke groet,

Het Poliskabinet
Peter den Boogert.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Dirk Kuipers

Ik wil wel eens informeren of ik goedkoper kan verzekeren!
Dus heb je een email gestuurd Rohald!

Yorick

Ik wil ook wel is kijken of dat wat oplevert.

Kost het ook wat om te switchen? Hoe moet ik dat zien?

Rohald

@ Dirk: ik heb hem naar je mail gestuurd.

Volgens mij kost het niets om over te stappen. Maar dat kan je altijd navragen bij je verzekering.

Dit is ook alleen een inventarisatie om te bekijken wat Het Poliskabinet voor ons kan regelen. Des te meer inzendingen, des te lager de premie zal uitvallen.
Uiteraard is dit niet gelijk een inschrijving. Mocht het zo zijn dat je bij je huidige verzekeraar goedkoper bent, dan kan je gewoon blijven zitten.

Dus wacht niet af hoeveel leden zich opgeven en wat de uitkomst is. Want met jouw interesse kan je al een verschil maken.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Rohald

Nog even een :up:

Wees niet bang dat je gelijk ergens aan vast zit. Het is puur om te kijken hoe sterk onze collectief kan zijn naar de verzekeringsmaatschappijen toe.
Een lagere premie heb je dus zelf in de hand door je op te geven als geïnteresseerde.

En het is toegankelijk voor iedereen: forum-lid en VIP-lid.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Dirk Kuipers

Ik heb het formulier al een tijd geleden op de mail gezet. Ik heb nog geen reactie ontvangen.
Krijgen we pas reactie als duidelijk is hoeveel er belangstelling hebben?

Rohald

Er is sprake van een collectief bij 10 auto's. Zo ver zijn we nog niet.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev