Advertenties


Meetingideeën 2012

Gestart door Rick Santbergen, 10 januari 2012, 07:39:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Afgelopen jaar hebben Rodney en Roy succesvol een toertocht en puzzelmeeting georganiseerd.
Wij stellen dit als bestuur zeer op prijs, aangezien het moeilijk is iedere keer leuke meetings te bedenken.
Daarnaast zijn we altijd op zoek naar leuke meetingideeën.

Vandaar de volgende vragen:
- Wie wilt er komend jaar een meeting organiseren?
- Wat voor meetings zie je graag in 2012?
- Wat was de leukste meeting van 2011? (en is deze voor herhaling vatbaar?)

Nicole

Ik vond de jubileummeeting erg geslaagd.
Zoiets zou ik dit jaar wel weer willen.

En misschien iets meer in t Noorden?
(Groningen, friesland of drenthe?)

Ik hoor in de regio hier wel eens mensen dat ze opzich lid willen worden,maar t niet doen omdat t nooit echt noordelijk is.
Misschien trekt het dan nog meer leden?
Al zullen sommige huidige leden niet naar t noorden willen waarschijnlijk.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dante

12 Maanden, 12 provinciën, 12 mogelijkheden of denk ik nu te simpel?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

@Nicole. In het verleden hebben we dat geprobeerd. Helaas waren de opkomsten niet heel erg denderend. Ook kwam het voor dat de noorderlingen dieer om vroegen er zelf niet waren.
Maar voor een goed idee staan we altijd open natuurlijk. ;)

@Dante. Je denkt te simpel.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

3 meetings per jaar,noord,midden en zuid

lang geleden deden ze dat bij de rtc ook zo,idiaal,zo komt iedereen aan de beurt,en dan kan je zelf bepalen of je de overige meeting ook bezoekt,zuid en midden zou ik bijvoorbeeld wel bij aanwezig zijn.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rick Santbergen

De mensen in het noorden mogen ook meetings organiseren!
@ nicole, jullie moeten ook begrijpen dat ik vanuit brabant niks in friesland kan organiseren. Dat is al vaker aangegeven.

Nicole

@rick: ik heb het al een geprobeerd (interesse peilen) maar veel wouden de reis niet akeb..
Ik wil best iets proberen te vinden wat voor iedereen leuk is.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Ik heb opzich een idee (na mijn mening was de jubileummeeting met BBQ erg geslaagd?) misschien een idee om zoiets in het Noorden te doen (al is het dan geen jubileum haha :) )?
En daarbij misschien een fotoshoot? Zijn hier opzich heel wat plekken. Ik kan wat uitzoeken van hoe en wat als het jullie wat lijkt?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Koentje

Een meeting in het noorden zou ik nie erg vind.
Zo zie ik nog een keer iets van het noorden... Y

Dennis Postma

Als je er een weekend van maakt maak je het misschien wel wat aantrekkelijker en meer de moeite waard er een eind voor te rijden.

Nicole

#11
Is er event. een mogelijkheid dat het anders (weer) een clubweekend wordt (met camping etc.)?
Misschien is het leuk om dan richting t uiterste te rijden op bijv. de 2e dag, daar hebben ze oa. een mooie loods en we kunnen bij zee bijv. een fotoshoot houden met de auto's? :)


(sorry geen megane :q )

Misschien is de haven ook beschikbaar/open.

Verder kan ik bij interesse altijd nog leuke locatie's in die regio zoeken. (hebben we meteen een kleine tourtocht. :q )
Event. campings moet ik even opzoeken in de regio (ik kampeer nooit in Groningen, dus ben daar niet zo bekend mee haha!). :q

Edit: Zie na het plaatsen je reactie pas Dennis.
Dat dacht ik inderdaad ook, dan hoeven de mensen uit het zuiden niet zoveel in een dag te rijden. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

Laten we anders met de club na Automaxx summer edition gaan, als we het dan toch over een clubweekend hebben. Is leuker en ook enorm gezellig om met meerdere clubs om je heen te staan ;)

Rogier

Citaat van: Rick Santbergen op 10 januari 2012, 07:39:08
Afgelopen jaar hebben Rodney en Roy succesvol een toertocht en puzzelmeeting georganiseerd.
Wij stellen dit als bestuur zeer op prijs, aangezien het moeilijk is iedere keer leuke meetings te bedenken.
Daarnaast zijn we altijd op zoek naar leuke meetingideeën.

Vandaar de volgende vragen:
- Wie wilt er komend jaar een meeting organiseren?
- Wat voor meetings zie je graag in 2012?
- Wat was de leukste meeting van 2011? (en is deze voor herhaling vatbaar?)


Rick om antwoord te geven op je laatste vraag, vindt ik het zeker een aanrader (ik denk dat ik voor ieder kan praten die mee hebben gedaan aan de oranje rit in katwijk aan zee) om mee te doen aan zo'n tocht. Dit is ontzettend leuk voor jezelf en voor de kinderen, en er is onwijs veel belangstelling in je auto vanuit de eigenaren van de auto's.

Vorig jaar had ik bijv veel bekijks met de auto, en ik heb veel vragen gehad over de auto.
En je krijgt echt ontzettend veel waardering vanuit de kinderen. Mocht dit event dit jaar weer zijn, ben ik zowiezo weer van de party.

Karin

Rogier, daar moet ik je zeker gelijk in geven. Het was een onwijs leuke dag en ik ga dit jaar ook zeker weer mee doen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev