Advertenties


Meetingideeën 2012

Gestart door Rick Santbergen, 10 januari 2012, 07:39:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dante

Wat zou jij dan naast BBQ-en & niks doen, nog meer willen doen op zo'n Clubweekend, Rogier? Ik snap wat je zegt, maar je kan zelf natuurlijk ook wat verzinnen om te doen op zo'n weekend ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rick Santbergen

Ik stel voor dat we mijn functie bespreken op de ALV.
Aangezien ik dat niet als mijn functie zie en ik initiatief vanuit de leden belangrijk vind.
Mocht er verschil blijven bestaan tussen de invulling van mijn functie volgens de clubleden en mijzelf. Stel ik voor een andere coördinator te zoeken, die de functie wel op die manier wilt vervullen.

Het vorige clubweekend was een eigen café, bbq en dus feest. Als het de volgende dag mooi weer was, hadden we nog een fotoshoot gedaan.

Rogier

@ Dante, zoals Rick hier boven al zegt een fotoshoot is al leuk om te doen. Als er maar een activiteit erom heen zit vindt ik het overwegen waard.

Lijkt wel of ik alles loop af te zeiken, maar dat is niet mijn insteek.

Dante

Zo kwam het op mij niet over :)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

JanJ

Citaat van: Dante op 10 januari 2012, 21:22:31
Hmmz... Misschien dat de Spijkenisse-crew dan ook maar eens iets moet gaan bedenken... 8)

Ik heb vorig jaar al eens ge-opperd om wat te organiseren (fotoshoot met fotograaf & modellen) maar dit werd helaas aan alle kanten afge.......... (niet gewaardeerd). Maar misschien kunnen we iets anders verzinnen (tijdens een mini-meeting bij de Mac?)

Karin

Ik vind dat nog steeds een leuk idee Jan

Nicole

Indien ik wat voor hier in de regio mag regelen, zit ik zowiezo te denken (zoals ik al zei) een fotoshoot te doen. We zitten ook dicht bij delfzijl dan. Daarbij heb je dan meteen een soort "tourtocht".
Ook heb ik 2 plaatsen kunnen vinden waar je kan overnachten, waarvan bij 1 bbqen maar iok nog veel meer te doen is.

(Excuses voor typfouten, moet nog wennen aan m"n telefoon. Ik pas het thuis ff aan)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

Citaat van: JanJ op 11 januari 2012, 13:47:42
Ik heb vorig jaar al eens ge-opperd om wat te organiseren (fotoshoot met fotograaf & modellen) maar dit werd helaas aan alle kanten afge.......... (niet gewaardeerd). Maar misschien kunnen we iets anders verzinnen (tijdens een mini-meeting bij de Mac?)

Ik dacht dat dit toen juist heel goed werdt opgevangen, vooral toen er verteld werdt dat er dames bij kwamen :P.
met Karin ben ik het eens, zo'n shootje ben ik wel voor in. Je kan nooit genoeg foto's van de auto hebben.

Ard Klok

Klopt, fotoshoot is een prima idee.

Rick Santbergen

Citaat van: JanJ op 11 januari 2012, 13:47:42
Ik heb vorig jaar al eens ge-opperd om wat te organiseren (fotoshoot met fotograaf & modellen) maar dit werd helaas aan alle kanten afge.......... (niet gewaardeerd). Maar misschien kunnen we iets anders verzinnen (tijdens een mini-meeting bij de Mac?)

Ook ik vind het idee leuk. Is het goed als ik aankomende week ook even contact met jou zoek Jan?

Rogier

Alleen was het wat ik me kan herinneren, dat we zoiets zouden inplannen in 2012 en niet meer in 2011 ;)

Rick Santbergen

Citaat van: JanJ op 25 mei 2011, 21:15:58
Omdat volgend jaar mijn werk in Frankrijk er, voor zover het er nu naar uitziet, op zit had ik eigenlijk een meeting/fotoshoot voor willen stellen voor komend jaar.

Iemand bij ons in de familie doet shoots met diverse vrouwelijke modellen en zijn vrouw doet de visagie. Ik dacht dat het misschien leuk zou zijn zoiets (mede) te organiseren maar dan met " onze" verenigings-auto's/Meganes. Ook mannelijke modellen is dan misschien wel een optie want deze persoon zit nu in dat wereldje en kent best wel wat modellen (amateurs)....................

Maar dit jaar komt er voor mij niets van, gewoon omdat ik geen tijd heb e.e.a. op te zetten.........

Misschien bij voldoende belangstelling dus wel: wordt vervolgd..........??????

Gr, Jan.

Janj had zelf aangegeven het liever in 2012 te organiseren dan in 2011.

Dante

Ik kan professioneel geschoten foto's van m'n auto ook wel waarderen Y
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Nick van Baarsen

dat zeker dante paar mooie  foto`s kan geen kwaad goede ideeen allemaal zal effe mee denken:)

-Erik-

Citaat van: edje op 10 januari 2012, 21:12:48
Binnenkort(21-1-12) gaan Robert, Erik, Jos en ik om de tafel.
Dus wij willen wel wat gaan bedenken.

Ja dat gaan wij doen, we hopen met een leuk stoer en gaaf idee terug te komen!

Verder vond ik het clubweekend inderdaad een leuke dag want ik was er maar 1.
De poets meeting was ook gaaf en het buggy rijden ook niet te vergeten.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev