Advertenties


Meetingideeën 2012

Gestart door Rick Santbergen, 10 januari 2012, 07:39:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Automaxx is niets voor mij. Maar heb nooit begrepen waarom de leden die daarheen willen dit niet zelf oppakken. Maar ik neem het allemaal mee. Clubweekend behoort tot de mogelijkheden, ik pm je komende week nicole.

Rick Santbergen

Als de oranje rit weer is neem ik deze gegarandeerd mee in de kalender. Top idee rogier

Benjamin Renon

Oranjerit vind ik nog steeds het leukste waar ik ooit aan heb meegedaan. Was echt schitterend om mee te rijden en de dankbaarheid van de kinderen en ouders was hartverwarmend! Hopelijk dit jaar weer aanwezig!
Oranjerit is alleen niet echt een meeting, maar zie ik er los van. Zou hiervan wel een topic openen maar de rest via hun organisatie laten lopen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

Binnenkort(21-1-12) gaan Robert, Erik, Jos en ik om de tafel.
Dus wij willen wel wat gaan bedenken.

Maar ik zie een club weekend wel zitten.
Mijn favoriet van 2011 was dan ook het clubweekend.
Maar gaan we dit jaar nog naar de kreutztage?
Truckertje

Dante

Hmmz... Misschien dat de Spijkenisse-crew dan ook maar eens iets moet gaan bedenken... 8)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Nicole

Ik vond het clubweekend (al konden we maar 1 dag aanwezig zijn) ook erg geslaagd.

@Rick: Is goed !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

megcab2000 (Verkocht)

#21
Hallo, ben ik weer eens.

heb nog steeds de cabrio en die gaat ook niet weg (in juli naar Z-Frankrijk ermee) en ritten rijden ben ik altijd voor in.
De Oranjerit in Katwijk zal wel weer begin mei op een zaterdag plaatsvinden. Heb een ander emailadres, dus zal zelf geen automatische uitnodiging krijgen, maar hoor het tzt wel van jullie  8)
In 2011 was het eigenlijk wat minder mooie route, omdat er op dezelfde dag in Noordwijk aan zee de aankomst/het eindpunt was van een historische internat.rallye. Daardoor werd onze route ingekrompen bleek.
Oude foto's:
http://ovkaz.nl/fotogalerij/?b=5&galleryID=130&i=142

Verder, als er een poll ofzo komt met de voorkeuren voor een regio. Dan wil ik eventueel best met nog iemand een leuke route uitzetten in Gooi- en Vechtstreek, provincie Utrecht zegmaar. Bijv. eind mei of half juni. De ultieme test voor het grotere werk; de vakantie uittocht met onze meganes.
Vorige jaar was ik wat te laat  met het idee opperen.

Voor een rit in Zuid-Limburg of Brabant ook altijd te porren, mits de start niet idioot vroeg is  :sleepey:

mvg,
willem
(Almere)
Megane is verkocht

Rogier

@ Rick,

Ik denk zelf dat het nooit opgepakt is omdat er geen topic/info over was gegeven vanuit de meeting coördinators van de club.
Ik vindt persoonlijk als je daar met een leuke/mooie delegatie staat dat je de club wel meer bekendheid geeft, wat ik begrepen heb is Colin vorig jaar ook geweest, en ik zag later jos zijn auto ook op het event staan, is toch jammer dat de megane's dan verspreid staan terwijl we binnen 1 club zitten.

Ik zelf wil hier wel een keer aanwezig zijn geweest, alleen uiteraard heb ik niet zo zin om daar in me 1tje te gaan staan met een tentje :P.

En waarom een Clubweekend speciaal op zetten terwijl het met zo'n event makkelijk te combineren is.

Rick Santbergen

Dus als 1 persoon het niet oppakt, gebeurt het niet. Beetje makkelijke opstelling vind je niet?

Nicole

De mensen die interesse hebben in dat soort evenementen kunnen denk ik het este daar een topic voor openn en eventueel afspraken maken.
Ik denk dat veel weinig interesse hebben om dat als clubweekend te doen (uiteraard kan ik er naast zitten).
Dat lijkt me beter om bij de algemene meetings te zetten, denk ik.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

#25
Citaat van: Rick Santbergen op 11 januari 2012, 08:39:33
Dus als 1 persoon het niet oppakt, gebeurt het niet. Beetje makkelijke opstelling vind je niet?

Sorry hoor Rick, maar het is dacht ik taak van de meeting coördinators om dit te melden binnen de club.

Edwin Postma

Maar een initiatief van een clublid is tog altijd goed lijkt mij o-)
Truckertje

Benjamin Renon

Zover ik weet is er in het verleden we op het meerdaagse Automaxx festival gestaan, alleen is dit niet helemaal goed gegaan door toe doen van andere personen van andere clubs. Ik weet niet of het in de tussentijd allemaal veranderd is, maar toendertijd werd er overal geburned en "roekeloos" gedaan vanwege de nodige alcohol en stoer doen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rick Santbergen

Citaat van: Rogier op 11 januari 2012, 10:08:26
Sorry hoor Rick, maar het is dacht ik taak van de meeting coördinators om dit te melden binnen de club.

En daar ga je dus de fout in Rogier.
Ieder clublid kan meetings melden in de desbetreffende topics, dit gebeurt ook aan de lopende band. Ik denk dat het initiatief bij drie van de vier meetings niet bij het bestuur (of de meeting-coördinator) ligt.
Citaat van: Nicole op 11 januari 2012, 09:51:27
De mensen die interesse hebben in dat soort evenementen kunnen denk ik het este daar een topic voor openn en eventueel afspraken maken.
Helemaal mee eens. Mocht de opkomst dan groot zijn en coördinatie vanuit de club nodig hebben, kan de meeting-coördinator altijd nog bijspringen.

Rogier

Ik vindt het van redelijk onbekende meetings het goed dat de leden een melding maken.
Alleen van grote en bekende meetings/evenementen vindt ik dat het door een club gemeld moet worden, dat is op dit moment jou functie.

En Benjamin, ik ben vorig jaar 1 dag geweest en hoorde van een vriend van mij dat de bewaking extra rond liep om dat soort dingen tegen te gaan en direct van het terrein te verwijderen.

En zo'n clubweekend is best leuk, maar wat ga je dan allemaal doen. Want wat ik begreep was de vorige alleen barbequen en niks doen daar pass ik voor.

Maar Rick ik laat het verder hier bij, want zo gaan we niet gezellig het nieuwe jaar in.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev