Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

We kennen allen het projectenforum maar waarom kun je niet direct d.m.v het aanklikken van de naam v/d persoon b.v. (Dennis Postma), de keuze stellen om dan naar het projectenpagina van Dennis Postma te gaan of iedere andere forum naam _o_ :)

Is Dennis Postma Offline/Online
[Voeg toe aan vriendenlijst]
Stuur een PM
Toon bijdragen
Toon statistieken
Eventueel bij te voegen Toon Projectenpagina :?

Let wel 't is maar een idee :q ;)

Colin

Het overgrote deel van de leden heeft geen projectpagina. Verder vraag ik me af of het ook mogelijk of het technisch mogelijk is.

Wat je nu veel ziet is dat mensen een link in hun handtekening plaatsen welke je ook zie bij het bekijken van een profiel.

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Xanquezer (Frank)

Hallo, 

Reeds ben ik div. keren op mn vingers gewezen en vroeg me af of het een ideetje is om een ''kroeg'' topic te maken.
Sommige berichten (zelfs onder klets maar raak) zijn te ver offtopic en/of worden na gewezen omdat er te weinig nuttige informatie beschikken.

Kort gele ben ik virtueel ''chef-kok'' geworden van een kroeg op tweakers.net.
Misschien zou het leuk zijn om dat ook hier te introduceren.

Gaarne zie ik reacties tegemoet!

M.v.g.
Frank
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dennis Postma

Zoals ik het begrijp wil je dus een topic waar men gewoon kan zwetsen wat je wilt omdat je dat niet in klets maar raak topic kan doen? Is het dan zo moeilijk om gewoon als normale mensen te babbelen in klets maar raak? :?

Daar zie ik persoonlijk totaal het nut niet van in.  :neen:
(Dit staat dus geheel los van mijn rol binnen het bestuur).

Xanquezer (Frank)

Het is meer een topic, waar je echt het zonodige ''rotzooi'' kan plaatsen.

Een voorbeeld ervan is uiteraard op tweakers: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1194627

Het is ook bedoelt om daar wat onzinnige dingen neer te zetten.  tevens vind ik ook dat hij zichtbaar mag zijn voor het publiek (geen RMC leden)


Wat ik bedoel met ''kan niet bij kletsmaarraak'' topic is, het gaat om 1 onderwerp  (BV. een bekeuring) dan worden de volgende potst zowiezo gerelateert aan dat onderwerp.
ik zie dat het onderwerp wordt besproken en ik weet er niks op te zeggen waardoor ik maar netjes stil hou.

Op een geven moment kijk ik en is het topic weer wat stiller gevallen en dan pas komen er weer nieuwe onderwerpen.

Als ik of sommige andere door dat onderwerp heen ratelen over iets anders komt er een modbreak en/of wordt het iets of wat genegeerd.
BV vanmiddag door Mkool, het topic viel stil, en toen vroeg hij iets.

Zo krijg ik een idee (verbeter maar als het fout is) dat het topic in sinussen loopt.

Ik laat verder ook geheel de keus aan jullie over of het ja of nee wordt.
Aankomende tijd zal ik toch wel even stil houden en foto`s maken van mn bakkie om mn project pagina bij te werken ;)


Persoonlijk moet ik wel even zeggen en dat is eerlijk, jullie wijzen regelmatig wel terecht op de verkeerde dingen.

Gr
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dennis Postma

Ik snap wat je bedoeld Frank.

Mijn mening veranderd er niet door. En zoals ik al aangaf is dit even puur mijn persoonlijke mening.

Wat betreft je laatste opmerking. Een tijdje terug hebben we ook al PM contact gehad en zijn we daar naar mijn idee prima uitgekomen. Ik vraag me dan ook af waarom je hier over niet weer even PM contact met mij of ander bestuurslid gezocht hebt.  :?

matthew

Ik zie er ook niks in.

Dirk Kuipers


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dante

Dus nog een 'Klets maar raak'-topic waar alleen maar onzin voorbij komt..? :neen:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Stefan

zo ongeveer.
Afgekeurd dus.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Colin

Om onze club volgend jaar nog meer te laten opvallen is er namens de club de volgende aankoop gedaan:





2 beachtvlaggen!  !-!

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Koentje

Ziet er mooi uit... zo worden we nog een pro tuning club :D :grin:

juul

 !-! !-!
ziet er goed uit vallen we lekker op _o_

Dante

Erg cool! Y Goede aankoop !-!

Passen die wel in je auto, Colin :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev