Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 31

Gestart door Stefan, 26 mei 2010, 21:38:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Je kan ook nog het randje van je wielkast laten rollen of wegslijpen. Geeft je weer een klein beetje ruimte.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

@Ivo
Goed dat je een project pagina bent begonnen.

@Koen
Ziet er goed uit de verlaging.
Idd een spacerrtje van 5mm plaatsen en wielkastjes rollen of klein randje wegslijpen,mocht dat allemaal net niet baten een klein stukje omhoog,en natuurlijk gewoon de 17inch eronder houden.

@Sijm
Mooi dat je inhouden is opgelost,alleen gaat hij waarschijnlijk niet meer door de apk komen zo.

Koentje

#17
Ik ga maandag gewoon eerst die 16Inch eronder duwen en dan ga ik een spacer van 5mm halen.
Waar kan ik die dingen het makkelijkste en goedkoop mogelijk halen?

Mod break,probeer de woorden correct te schrijven,er stonden nu wat typ foutjes woordoor je rare zinnen krijgt.Dank u.

Joey Voormolen

misschien 2e hands via marktplaats of via autostyle denk ik zo.
Lowered M3C GT

Koentje

Ow oke. hoe zit het dan met de centreer ringen?

sijm138 (jesse)

nee hij gata idd niet meer door de apk komen nee maar dat duurt nog een jaartje want heb hem net ander halve week gelden gekeurd maar zelfs met lege katalysator zit ik er maar een klein stukje boven.:P
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Rogier

hey koen,

ziet er netjes uit man ;), alleen hoe heb je het met je achterkant gedaan?
staat die nog op de originele hoogte ??
en heb je je banden al uitgelijnt misschien kunnen ze je banden dan minder camber stellen loopt ie waarschijnlijk niet meer aan ook 1 nadeel je moet waarschijnlijk iets omhoog.

matthew

Ziet er goed uit Rogier.
Raakt de uitlaat de bumper niet?Het lijkt wel dezekan raken en zo dus irritante rammels kan veroorzaken.

Ik zou ook nog een setje luxe kentekenplaten monteren,maakt het geheel net wat beter af nog.

Maar je wagen ziet er zeker leuk uit,Rogier.

Rogier

dank je matthew, me einddempers raken inderdaad de bumper nog daar komen andere rubbers voor.
luxe kentekenplaten ??? wat versta je daar onder ?

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

paikey

Daar bedoelt matthew platen mee met opgelegde letters i.p.v. gedrukte.
Naar je uitlaat moet je ff goed kijken hoor.
Dat kan idde heel erg gaan rammelen!
verder ziet het er zeker strak uit kerel !-!

Rick Santbergen

Citaat van: Joey Voormolen op 30 mei 2010, 10:15:21
Heey maar koen als je een spacer van 0,5 ertussen doet komt je band ook al verder naar buiten.
Neem aan dat dat dan een probleem word met je wielkasten aangezien je nou al aan loopt met insturen.
Je heb wel kans dat als je in een bocht zit met (bijv klinkerweg) dat dan je band hard tegen je wielkast kan klappen met als gevolg wielkasten naar de kloote. Maar verder  !-!

@Koen
Joey heeft hierin gelijk. Als je de 17 inch monteerd met spacer, zou ik hem klein stukje hoger draaien.
Daarnaast moet je stuur helemaal kunnen draaien zonder de wielkas te raken. Anders ga je echt dingen beschadigen.
Succes.

Rogier

ze rammelen alleen als je de auto start meer niet ;)
en bedankt maatje

Dirk Kuipers

Mooi hoor Rogier! Ben benieuwd als straks alles in kleur is.

Koentje

@ Rogier
Aan de achterkant heb ik niks aan gedaan.
Daar wacht ik nog heel ff mee.
Dat doe ik pas als mijn 17Inch eronder zitten en dan kan ik ook daar achter spacers voor bestellen.
Ik heb nou helemaal niks uitgelijnt
En met die 17Inch moet hij toch wel iets omhoog maar nie veel :D.

@ Wrecked
Ik heb net 5mm specers bestel bij stroeve dus dat komt goed

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev